grubasek

czwartek, 19 marca 2015

Wyzwanie w Szufladzie

Witajcie w ten słoneczny choć zimny dzień :-)

Wiecie co? Podpowiedzi, co do mojego candy jest.....ZERO! ;-D Toście mi pomogły!

A teraz wyzwanko, jakie sobie wypatrzyłam


Oczywiście pomysłów na biżuty miałam sporo, a właściwie 2 ciekawe. W końcu przecież jam biżuteryja :-D Ale....to byłoby zbyt proste...ha ha ha ...i powstała karteczka. Myślę, że łańcuszek w karteczce nie zdaża się często i liczę na to, że moja praca zostanie zaliczona.

A oto ona






Lubię takie napchane karteczki, bo mam wtedy pewność, że to nie chińszczyzna ze sklepu, że ktoś włożył w nią dużo pracy i serca. Wiecie co, marzy mi się taka napakowana karteczka, z warstwami, tuszami, tagami, kwiatami ...może kiedys mi się trafi w jakiejś zabawie?

Chciałabym tę karteczkę zgłosić na jeszcze jedno wyzwanie, ale nie wiem, jak to jest w szufladzie. napisałam do nich- zobaczymy.

Buziam Was słonecznie!

PS Dziewuszki- dosyłajcie zdjęcia z zabawy z motywem- mam już 8 :-)
PS II Zapraszam do ekspresowej wymianki karteczkowej- mamy juz 6 osób- i to jakich:-D





23 komentarze:

  1. jest faktycznie piękna, bardzo mi się podoba, takiejjeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia, robisz karteczki jak profesjonalistka! Miałaś świetny pomysł z łańcuszkiem! Kartka ma charakter retro, coś co lubie. Ale jakie masz piękne papiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajna kartka, na jaki adres wysłać zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, powiem tylko - WOW! Ta kartka jest przepiękna, jestem pod wrażeniem :) ta siateczka przepleciona z łańcuszkiem dała niesamowity efekt, no i ta kolorystyka... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna!!!! Jak dla mnie 1 miejsce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)
    P.S.Ewuś jak nauczę się robić takie kartki... o jakiej marzysz to możesz na mnie liczyć ;) jak na razie to prostota i skromnota w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula- liczę :-), ale wiesz co....Twoje karteczki tez są niesamowite!

      Usuń
  8. Aaaale śliczna:) Trochę w klimacie shabby chic. Ja też bardzo lubię jak się dużo dzieję i jeszcze, tak jak na tej, jak się świeci:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, ja też - jak się tylko nauczę robić takie kartki to wyślę Ci najbardziej napchaną, wypchaną i wypasioną jaką tylko będę w stanie zrobić :-) Piękna na kartka z łańcuszkiem, bardzo nietypowa! A pytanie co do candy jakoś przegapiłam (ale ostatnio jestem trochę nie na bieżąco z wieloma sprawami...), więc sugeruję jakieś biżuty w mocno wiosennym klimacie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym umiała robić takie cudne karteczki, chętnie bym się zamieniła, a ja co???? kiepsko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Przesada! Twoja karteczka z ostatniej wymianki była piękna!

      Usuń
  11. cudna karteczka podoba mi się ja także lubię mocno warstwowe kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka wspaniała jestem zachwycona, delikatna i przestrzenna, bajka ! pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń