grubasek

piątek, 7 października 2016

No to jedziemy- wyzwanie 7

Nasze prace

Tereska


Tina J.



Monika Zajawka



Sosnowy Gaik



Ewa Gil




Violusia



Małgosia




Daria



Agulek



hubka38



Iza



Danka



Danusia



Ania Kurtasz



Ann Golwin



Lidzia




Ulcia K.


Ania Iwańska





Małgosia Zoltek





Ella karto_flana




Kochane!
Dziękuję za wszystkie deszczowe prace- Wasza kreatywność nie zna granic!
Deszczyk błyszczał, lśnił, wystawał i w ogóle. i w szczególe:-D

Mam nadzieję, że dotrwacie do końca, bo zostały nam 3 wyzwania.

Uwaga- jesli ktoś zrobił kartkę po czasie- nie szkodzi- wystarczy mi się przypomniec i dosłać. Ale uwaga- przypominajcie do bólu, bo moja pamięć jest kiepska;-)(wydaje mi się, że czyjąś pracę miałam dodać i nie pamiętam, czy w końcu dodałam?)

Czas na wyzwanie październikowe

Oj, nie będzie łatwo, ale...jak dobrze pokombinujecie, to zadanie w sumie jest proste :-)
(podpowiedzi mam mnóstwo jakby coś, ale na priv, bo jestem ciekawa, jak sobie poradzicie:-))




I znów wersja trudniejsza z *- cytat. jesli np. dacie ucho, to w tym cytacie powinno się pojawił słowo ucho/uszy/ słyszeć itp.. Wersja łatwiejsza to napis, który pasuje do kartki lub innej pracy scrapowej.

I co???Kto spadł z krzesła?

;-D
Buziam!


21 komentarzy:

  1. No to żeś pojechała ... Ale kto jak nie my? 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu la la...trzeba będzie solidnie pomyśleć:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to bedzie sie dzialo...ale bedzie kombinowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajesz czadu, Ewunia ;) A ja jestem z deszczem do tyłu. Myślę, że nadrobię po powrocie do kraju, bo i tak wpierw muszę losowanie przeprowadzić... Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerosły mnie te wyzwania.
    Będę śledziła poczynania bardziej doświadczonych scraperek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się trochę zdziwiłam, ale w sumie... Trzeba rozwijać kreatywność 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pojechałaś.. ja ponkolę ale masz pomysły niesamowite !!
    Będę musiała nieźle muzgownicę wysilić, ale damy radę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no Pani Ewo... teraz coś pojechała... hehehe... ale nie poddam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, hi, hi... ciekawe czy ktoś zrobi skrapka z kolanem???:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No....hmmm...ja mam nadzieję, że nikt nie zrobi kartki z TYM ;-D

      Usuń
    2. He he a mi pierwsze co przyszło na myśl, to kartka "z tym" :)

      Usuń
  10. Ręka, noga, mózg na ścianie - jakie świetne to wyzwanie. Jestem bardzo ciekawa prac, które powstaną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu poszalałaś po raz kolejny :) Będziemy więc się męczyć z częściami ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki gratuluje wszystkim panią.

    OdpowiedzUsuń