grubasek

poniedziałek, 16 marca 2015

Ekspresowa wymianka karteczkowa - WIELKANOC


Dziewuszki!
Ja narobiłam sporo karteczek i bardzo chętnie posłałabym do kogoś jedną z nich, bo.....sama uwielbiam karteczki dostawać!

Proponuję następującą wymiankę karteczkową

Zasady

1) zapisy do 21.03.2015

2) jeśli zapisze się parzysta liczba osób, 22.03 ogłoszę pary wymiankowe, jeśli nieparzysta, wylosuję kolejność i będziemy wysyłać drogą łańcuszkową.

3) wysyłamy karteczkę z życzeniami na święta wielkanocne - karteczka ma być zrobiona, choć możecie wykorzystać jako bazę gotowa karteczkę i coś do niej dorobić i jakiś maleńki drobiazg, który zmieści się do zwykłej koperty, związany ze świętami(maleńka czekoladka, kurczaczek- cos małego)

4)wysyłka na terenie Pl, bo będzie mało czasu na wysłanie karteczki, proponuję priorytetem, żeby na pewno dosżło

5)wysyłacie do mnie zdjęcie karteczki- po świętach zrobię podsumowanie

Bardzo proszę o zapisywanie się tylko osób, które wywiążą się z zabawy!

6) Wymianka dla osób prowadzących bloga

7) Wstawiamy banerek, bo może ktos nowy włączy się do zabawy?


Zapraszam serdecznie, bo karteczki na święta to jest to, co tygryski lubią najbardziej ;-D

9 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie do zabawy! z miłą chęcią dołączę do niej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja tak szybciutko się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie robienia karteczek, więc z miłą chęcią wezmę udział, niestety spóźniłam sie z wymianką karteczkową z cytatem w tle na marzec :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią się dołączę, a co :) I tak już tyle karteczek w tym miesiącu robię, więc jeszcze jedną mogę machnąć a na pewno kogoś uraduje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja tez się zapisuję :) z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się jeszcze dopiszę- spodobało mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też ekspresowo dopisuję się do wymianki :-)

    OdpowiedzUsuń