grubasek

piątek, 8 marca 2019

zabawa z motywem #3

Nasze prace:

  Basia







   Zacisze Lenki














   Eniutek




   Barbaratoja




    Ulcia K.










   Gosikowy zakątek






   Pasje Violi










   Zofiko







   Ewinka




   Nawanna











   Raeszka













   Daga






   Au-ne





   Agulek









   kicikicitata








   Agatka Baran




   Basia Pawlak















   Ella




   Danka M








   Montownia












   Ania Iwańska












   Małgosia X












   hubka38













Witajcie!

Czy ktoś nie może się doczekać  nowego tematu?;-D

Ale najpierw podsumowanie.
W wyzwaniu drugim nasza uskrzydlona drużyna liczyła sobie:

 4 członków

 4 vipów

 6 supervipów

 11 supervipów+ !

Dziękuję serdecznie za te wszystkie cudne prace! Najbardziej nie mogę się nadziwić, jak bardzo są różnorodne. Na pasku bocznym zostawiam banerek z galerią- podziwiajcie!
 Jeśli dostrzeżecie jakiś błąd w przyznaniu znaczków(nie zawsze mogę znaleźć pokolorowany element) lub pominęłam jakąś pracę, piszcie- zawsze wszystko będzie uzupełnione:-D.

A w marcu będziemy plotły wianek/wianki!


Pamiętajcie, że zabawa trwa do 7 kwietnia i nawet 7 wrzucam karteczki :-D

No to pleciemy....

PS Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :-D

13 komentarzy:

  1. Piękny motyw na marcowe robótkowanie. Już widzę, ile niepowtarzalnych prac powstanie. Pozdrawiam, życzę zdrówka i radości nie tylko w Dniu Kobiet. Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. No super temat , choć stawiałam na uszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne super wyzwanie :).

    Tutaj trzeba będzie więcej pokombinować ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam prace, piękne!!! Nowy motyw też zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw tym razem wyjątkowo mi się podoba ... jeden wianek a tyle możliwości stworzenia pięknej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle prac i wszystkie piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, jak pisałam w poście, u mnie na kartce imieninowej wianek jest pokolorowany zielonym tuszem (był biały), dlatego liczyłam na VIP-a SUPER PLUS;)
    Piękne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń