grubasek

poniedziałek, 18 marca 2019

U mnie- pierwszy taki

hejka!
Dziś coś, co przygotowałam na zabawę Reni- "jak filip(czyli zając) z konopii"

Od razu podkreślam, że inspirowałam się pracami Craftfanki, które od dawna podziwiałam(z czasem przez bloga Craftfanki poznałam też blog Agi-craft, więc nie wiem, która tam którą inspiruje, bo to tandem nie do pobicia! :-D)

Mój "filip" prezentuje się tak:



 




Uwielbiam takie prace, myślę, że jeszcze powalczę z tematem ;-D

Pracę zgłaszam TUTAJ






Zabawa u Reni TUTAJ


Buziaki!




34 komentarze:

  1. Ewciu zając pierwsza klasa :) bardzo mi się podoba :) cieszę się , ze jesteśmy z Magdą dla Ciebie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to jest prawdziwy zając. Kochana on jest po prostu wykonany po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zajączek.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest, rewelacyjny zając z tych konopi wyskoczył. Może jeszcze jakiś przykica :-))))) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie fantastyczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ozdobiony,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jaki on zalotny ten filip;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty go Hubciu pięknie przystroiłaś!!! Cudowny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hubciu pierwszy ale oby nie ostatni, bo jest mega!
    masz kochana rękę do malowanek;D
    Buziaki przesyłam i dzięki że bawisz sie z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super Twój konopny zając , zmediowny extra !

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jaki śliczny zajączek

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki pyszczek mu zrobiłaś :) Królik jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba filipkowa, bo te oczęta tak skromnie opuszczone :-)
    Piękny łąkowy wzór na niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filip jest przepiękny, Ewuniu. Te kwiaty polne na nim - arcydzieło!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super jest ten Twój Filip Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się spodobał 😁 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek, Ania DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh wow, what a fun project! Your bunny is so pretty.
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Rewelacyjnie sie prezentuje ten kicajec!!! Swietna robota Ewus :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zajączek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zając! Bardzo podobają mi się polne kwiaty, rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek - DT Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny zając! Jestem nim zauroczona.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, i te złocenia..cód, miód :) Czym są malowane te kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna łąka na zającu i zając na łące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ fantastyczny zając! Wspaniale go ozodbiłaś, jest wiosna! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Super królik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń