grubasek

wtorek, 8 stycznia 2019

Zabawa z motywem- styczeń

Serdecznie zapraszam do zabawy z motywem, która z założenia będzie trwała rok czyli jeden motyw na miesiąc. Macie to wyboru aż 3 warianty, po szczegóły zapraszam TUTAJ

Zabawa trwa do 7 lutego!

A dziś pierwsze wyzwanie:




Uwaga, to mogą być scrapki, digisek, odbitka stempla, tekturka, 


własnoręczny rysunek, a może macie papiery np. w domki? 

Dopuszczalne nawet użycie cytatu z tym słowem :-D




NASZE PRACE:






































































Ewa Ewa



































Au-une


ANN GOLWIN



                                  AGATKA BARAN







I moje inspiracje:






Ciekawa jestem, czy to zadanie sprawi Wam trudność, czy też będzie to czysta przyjemność ;-D

Zapraszam do wspólnego tworzenia :-D

21 komentarzy:

  1. Dziękuję, że nadal nas motywujesz do zabawy w kolorowanie :-)
    Piękne kartki:-) Ja ciągle myślę nad swoją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już mam dwie karteczki do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Ewuniu. Jeśli dam radę do dołączę do zabawy, ale nie obiecuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia, pierwsza zawieszka na Twoją choinkę jest gotowa :)
    https://bibliotekahaftu.blogspot.com/2019/01/zawieszki-dla-ewki-styczniowy-bawanek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki zrobiłaś, Ewciu.
    Ja ciągle szukam weny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na kartkę już mam, ale co zrobić, gdy kolorowanie wabi a ja nie umiem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zacznij od małych elementów np. listki? A czym chcesz kolorować?

      Usuń
    2. O to tu powinnam napisać, że mam wątpliwości, czy mi zaliczysz moją kartkę. Kolorowałam kredkami akwarelowymi. Na drugi raz wezmę pastele, lub zwykłe kredki. Do akwarelowych jeszcze nie dorosłam ;-)

      Usuń
  7. piękne,bedę wam kibicować

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje oryginalne pomysły, kolorowanie nieco mniej więc u mnie bedzie bez kolorowania :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Bardzo Śliczne karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewcia bo zgłupiałam...jak się robi 3 karteczki to kazda ma być na inną okazję? Czy mogą być dwie na Boże Narodzenie i jedna na Wielkanoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 na BN, 1 na Wielkanoc i 1 na okazję dowolną uroczystość- to na supervipa, ale można ile się chce ;-D

      Usuń
  11. Dla mnie to swietna zabawa i w myślenie (jak zawrzeć temat) no i kolorowanie hehe :) wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawa zapowiada się ciekawie. Twoje inspiracje i pierwsze kartki dziewczyn podobają mi się. Swoje podrzucę niedługo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki i zabawa zapowiada się ciekawie.Jak sie wyrobię z tym co mam do zrobienia to się tez przyąłczę. A może uda mi się połaczyć zabawy ,hym..zobaczymy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam tu za pośrednictwem bloga Zofiko :) No i wiem już wszystko o zabawie :) Postaram się przyłączyć, bardzo fajny pomysł. A inspiracje są wspaniałe - tyle okien, i każde inaczej zaprezentowane :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie namówiła za zabawę Uleńka z blogu http://kulskowo.blogspot.com i z chęcią głaszam swój udział :) Nie wiem czy uda mi się całe 12 miesięcy ,ale postaram się dotrzymywać Wam kroku. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że powinnam być Vip, bo mam jeden pokolorowany element na kartce?

    OdpowiedzUsuń