grubasek

środa, 23 stycznia 2019

Kolejna dziwna oraz informacje


Znowu maska, tym razem popsikana mgiełkami :-D



Będę próbować do skutku, aż mi się spodoba :-D

Informacja- miniplanery posłane- priorytetem, ale nie poleconym, pewnie domyślacie się dlaczego.... Mam nadzieję, że wszystko dojdzie. Pani, do której trafiłam, miała przypinkę "uczę się" i hurtem zaczęła przyklejać znaczki na koperty, zastopowałam panią, bo znaczki do Irlandii czy Niemiec to chyba mają inną wartość ;-D 
Mam nadzieję, że wszystko dojdzie.
 Pamiętajcie, że to nasze ostatnie wyzwanie trwa 
do końca lutego :-D

Przesyłam buziaki!

10 komentarzy:

  1. Sliczna jest, nie wiem czemu sie czepiasz Ewo?! Ale jak tak bedziesz probowac to stosik kartek nazbierasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mi się zdarza coś przekombinować, ale masz rację, karteczki na Wielkanoc się zbierają😍

      Usuń
  2. Dla mnie przepiękna kartka-gniazdko..Chciałabym tak umieć komponować kartki ale do tego trzeba mieć artystyczną wyobrażnię
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love all the textures and elements you have used here!
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka o perfekcyjnej kompozycji.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kompozycja, z tymi złotawymi barwami petarda! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudna :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Otrzymałam planer, dziękuję. Teraz kombinuję, jak ozdobić.

    OdpowiedzUsuń