grubasek

niedziela, 7 lutego 2016

III Etap zabawy karteczkowej na Wielkanoc


Przemyślałam...miało być coś innego, ale będzie łatwiej. "Co innego" będzie za tydzień, a wtedy się zobaczy....ha ha ha....


Na zbliżający się tydzień wytyczne są następujące


Wasze prace:

                                 Małgosia Zoltek

                                                                         Renia


                                           Tesa57 



                                             Etoilee


                             Ewa Kwiatkowska



                           
                                
                                    Ania Iwańska


                                 

                                        M-ka Strach


                                                 Renia


                                               Danusia

                                           
                                                Lidzia


                                              Ula K.



Agatka Baran 


Karto_flana


                                       Danusia Kielar


               
                                Agnieszka Wardzińska






                                        
                                          barbaratoja




                 
                                             kgosia



        
                                        hubka38



                                   
                                            Tereska



                                             Kornelia





                                      Sosnowy Gaik


Elunia





Marta Borowska


                              Klara D.



                                             Tina J.



                                 Anna Maksymiuk


Agata Witaminka


 Violetta


Milka Chmiel


Marta Krzykawska Atramk

Iza Hebda




No i nie marudzić mi! marudzić będziecie za tydzień!

I tak jeszcze przy okazji pomyślałam, czy mojej szanownej zabawowej grupie nie zafundować scrapkowego candy? 
Co Wy na to? 

Buziam wieczornie...




33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Damy rade, a candy tak chcemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ewcia masz szczęście ... aczkolwiek mimo że katoliczka nie przepadam za religijnymi karteczkami. Tym razem łatwo będzie :-)
    Scrapkowe candy REWELACJA , uwielbiam wycinanki :-)
    Buziaczki , podmieniam banerek i do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś się wymyśli :) A Candy bardzo mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pomyślimy, a Candy nie chce.)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu nie marudzę :) a na scrapkowe candy zawsze jestem chętna:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No troszkę zeszłaś na łatwiejszy poziom. :)A candy- jak najbardziej tak. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm z tym scrapkowym to może być u mnie ciężko bo takich materiałów to nie mam dopiero pare sztuk zakupiłam ale zawsze spróbować mogę, nie poddam się tak łatwo hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguśka- to ja nawycinam i wylosuję jedną osobę, której je sprezentuję:-D

      Usuń
    2. No tak przecież to candy -ale zabłysnęłam hihi,czytam niby ze zrozumieniem a tu taka gafa. Oczywiście jestem jak coś chętna i w kolejce na pewno stanę:-)

      Usuń
  9. Powodzenia! Wytyczne ciekawe. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no tym razem nie marudzę, a candy jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to poleciałaś - dla mnie do wyższy poziom bo ze scrapkami krucho. Candy jak najbardziej bo u mnie z tym bida :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- nie muszą być scrapki! Co chcesz! Może być teksturka, grafika, rysunek, xxx....obojętne. Scrapki to ja szykuję na candy ;-D

      Usuń
  12. :) candy zawsze :) a temat wiesz, że łatwy :) a tak nas straszyłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat bardzo fajny ,więc spkojnie coś tam się wymyśli .Czasu sporo,bo aż cały tydzień haha:)
    Candy? U mnie krucho z takimi rzeczami ,więc z wielką chęcią piszę się na taką zabawę .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na scrapcowe Candy zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Włączyłam myślenie.
    Dobry pomysł, bo jedną taka i tak powinnam zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, teraz super, choć przyznam szczrze że mnie zaintrygowałaś i już się nie moge doczekać przyszłego tygodnia, żeby sie dowiedzieć co będzie :)
    Na candy jak najbardziej jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś dzięki;) Candy to fajny pomysł...ale może oddam szanse osobom, które nie mają maszynki? Miło jest coś wygrywać, ale wiem, że bezmaszynkowe dziewczyny będą jeszcze śzczęsliwsze....

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki! :D
    ...ale cudne karteczki już tu trafiły :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochaniutka pytałaś czy zrobię gila pod ostatnim ptaszkeim :) Już go kiedyś wykonałam :)
    http://anett-art.blogspot.nl/2016/01/kolejny-ptaszor-gil.html

    Buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny temat, bo właśnie miałam zabrać się za "religijne" kartki - kilka takich muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki, Ewo- dziewczyny na prawdę się starają. :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki powstają! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cuda! Te z haftami są po prostu obłędne! Jesteś mistrzynią karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie Wam wyszły te karteczki:) Jak zwykle zresztą:)

    OdpowiedzUsuń