grubasek

wtorek, 4 sierpnia 2020

Wyzwanie sierpniowe - wyjątkowo

Nasze prace:

 Basia H.












   Tina J.












   Bozenas











































   Raeszka

































   Ewinka







  hubka38




Witajcie, Kochani!

Na chwilkę zmykam, więc wyjątkowo podsumowanie wyzwania lipcowego będzie po moim przyjeździe.(można cały czas dosyłać zakładki, ale uzupełnię galerię później).

 Za to wrzucam nowe wyzwanie i zapraszam do zabawy!


Zabawa lipcowa i sierpniowa lightowa;-D, za to od września szykujcie się na hardcore ;-D

Kto lubi odznakę SUPERVIP+, bardzo proszę , aby w tytule znalazła się literka "R" jak RELAX (nie musi być na początku wyrazu)

Buziaki i do zo*

12 komentarzy:

  1. Super Hubciu! Sięgnę chyba po jakiś romans gorący:)))
    Udanego wypoczynku, bo sadzę, że Twoje zniknięcie z tym jest związane - wyjazdowo czy domowo - ładuj akumulatory na maksa! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa jesteś wielka !!!! czekałam dziś od rana na nowe wyzwanie i się nie zawiodłam . Jest extra!! A pomysł mam od razu !!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. To znikaj i wypoczywaj a my będziemy za ten czas czytać i tworzyć zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak znikasz to chyba będziesz się relaksować. Udanego wakacyjnego wypadu. Idę R szukać 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za piękne zakładki, a Tobie, Ewuniu, udanego wyjazdu! ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiązka dla relaksu, hmm (myśli aż się poci:D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że umiesz czarować i sobie po prostu znikniesz. 🤣😁🌞
    Miłego odpoczynku zatem.
    A z zakładką to się coś wymyśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczywaj owocnie a ja cos bede kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny super temat i jaka dowolność :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski temat! Mam całą listę takich książek, tylko ciekawe, czy coś wymyślę :D

    OdpowiedzUsuń