grubasek

środa, 8 maja 2019

Wyzwanie#5 + podsumowanie

Nasze prace

  Basia H.






  Eniutek




   Agatka Baran




    Raeszka









   Zofiko







  Basia Pawlak




  Monika Montownia









   kicikicitata






   Ulcia K.










  Danka







   Ella



    Au-ne







   Ania Iwańska







   Zacisze Lenki



















   MałgosiaX












 Daga











Ewinkowe cięcie-gięcie




  Gosikowy zakątek






 hubka38
















Witajcie!

Rogi okazały się łatwym tematem dla większości z Was.

Interpretacje motywu były baaaardzo kreatywne, niektóre wręcz zaskakujące- brawo! Rogi ślimaka, chusty, żyrafy czy rogi obfitości wywołały i u mnie chęć szaleństwa z motywem i tak mój biedny pan sowa został rogaczem, sorry....

A oto, jak przedstawia się nasza specjalna loża:

 3 członków

 8 członków

 1 członek

 10 członków

A w maju nie będzie łatwo! Chyba....:-D




Buziaki!


20 komentarzy:

  1. Ło matko i córko.. Ewa ciemność widzę :-)...... aczkolwiek już mi coś świta :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, Aniu, po Twoim komentarzu już widzę, że nie będziesz miała najmniejszych trudności z tym motywem :-D

      Usuń
  2. Kolejny temat do szerokiej interpretacji ;-)
    Dziękuję za odznakę i przyjęcie mojej rogowej interpretacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, co wy tu wyprawiacie , musi być ciekawie , ale ja się na to nie piszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:-D, ale choć zagladaj i podziwiaj nasza kreatywność, ha ha ha....

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy temat wymyśliłaś Hubciu.
    Mnie tam nic nie świta jeszcze🤔

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest ok, dzięki :) A co do tematu - jakaś malutka podpowiedź? Bo coś mi już chodzi po głowie ....

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no! Naprawdę ciekawy temat! Już rodzą mi się pierwsze pomysły - zobaczymy, co z tego wyniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie szaro buro ale bedziem myslec :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za przyznanie mi kolejnej odznaki. Dzień- noc.....jakieś xxx w kolorze nocy pojawiły mi się przed oczami.(ostatnio duuuuuużo xxxxx).Pozdrawiam.
    P.S. Ile razy odwiedzam Ciebie podziwiam piękne kwiaty na tapecie powitalnej.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko i córko... Jeszcze mnie nie oświeciło, ale pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że twoje wytyczne zmuszają do myślenia. Rozleniwiłam się ostatnio troszkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, co wymyślę :) Na razie pustka w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, łatwo nie będzie. Ale może doznam jakiegoś oświecenia:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia zaszalałaś :).

    Póki co "ciemność, widzę ciemność" ;).

    Muszę poszukać co mam w moich szpargałach może coś mnie oświeci hihi :).

    OdpowiedzUsuń