grubasek

wtorek, 14 maja 2019

WWO już ruszyło:-D

Witajcie, kochani!

Moja ostatnia praca poraziła mój zmysł kreatywności i wena przerażona uciekła. Zbieram się jakoś i wrzucam dziś inspirację do WWO. Mój wybór padł na słodką dziewczynkę oczywiście od Julii Spiri- chłopca już miałam, więc jest "kumplet":-D



Zapewne poznajecie to body, bo robiłam je niedawno z magnolką. Mam nadzieję, że i ta praca się spodoba. Moim zdaniem prosta, ale jako dodatek do prezentu- fajna:-D.Acha- papierki papierowego potwora!

Zachęcam do wspólnej zabawy, bo digiski Julii są naprawdę sympatyczne a można je wygrać:-D

TUTAJ



Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Słodkie maleństwo :-) Forma bodziaka świetna! Jak chcesz żeby stał samodzielnie w krok trzeba harmonijkową listwę wkleić, tak jak w namiotowej kartce :-)
    A papier w stópki to chyba nowy, muszę zajrzeć do Potwora :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dzięki za podpowiedź- super pomysł! Co do papieru, to ten niestety nie do druku- gotowiec. Ale zobacz jakie nowości cudne!

      Usuń
  2. Fajny bodziaczek! Dzidzia przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, jaka słodka ta dziewczynka. Śliczne te body, wszystko co dziecięce słodkie i śliczne. Mam taką bazę, nawet trzy sztuki ale ... niech leżą i mocy urzędowej nabierają. Kiedyś je ozdobię, kiedyś też nauczę się w końcu ładnie kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewuszka ładna w ładnym ubranku

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jaka ślicznotka tutaj słodziutka powstała w między czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie to body !! Digiski cudne... tylko jeszcze trzeba umieć je kolorować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutkie body, Ewciu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza praca ze słodką dziewczynką. Podziwiam kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie nadążam z pracami na wyzwania, mam zapisaną kolejkę zabaw majowych i się nie wyrabiam. :DDD Ale zerknę, jakieś digiski Julii mam, więc może, może?

    OdpowiedzUsuń