grubasek

poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Podsumowanie wiankowe i nowe wyzwanie #4

Podsumowanie na końcu posta!

Nasze prace:



   Ann Golwin


  Agulek




  Eniutek




  Basia






  Monika Strach Montownia







  Zofiko


   Kicikicitata









   Danka M










   Zacisze Lenki










   Raeszka





   Ewinkowe Cięcie-gięcie








   Basia Pawlak






























  Au- une








  Ulcia K.






   Małgosia X















   Ania Iwańska







   Nawanna







   Agatka Baran





   Daga








  Ella






   hubka38















=========================================

Wianuszki były cudne! Co jeden to piękniejszy!
A oto jak wygląda nasza loża:

    3 członków


     5 Vipów


 6 SuperVipów


   9 SuperVipów+

Brawo! Karteczki cały czas do oglądania w galerii! Podziwiajcie!

A teraz to, na co czekacie- nowe wyzwanie!!!


Ha, ha - dacie radę?
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. dla mnie super, pomysły już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe aleś wymyśliła ..... kocham Twoje pomysły . Ale kto jak nie my damy radę !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O będzie niezła zagryzka w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież to nie jest trudne, typowo wielkanocne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ale niektórzy chcą superVipa i wtedy: BN, Wielkanoc i okolicznościowa ;-D

      Usuń
    2. Nad BN i okolicznościową pomyślę po świętach, bo teraz czas troszkę za szybko zasuwa,a wielkanocne są mi potrzebne.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. No i zapędziłaś mnie w kozi róg! Albo bydło rogate albo diabeł, takie mam skojarzenia na razie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś na pewno wymyślę, Ewciu. Choć na razie z rogami kojarzy mi się tylko krowa, na którą będzie można dostać 500+
    :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napędziłaś trochę trwogi przez te rogi. BN i Wielkanoc jakoś przejdą, ale z okolicznościową trzeba będzie pogłówkować.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, to mnie zaskoczyłaś :).

    Z kartką na Boże Narodzenie nie powinno być problemu, a z resztą na pewno coś wymyślę :).

    OdpowiedzUsuń