grubasek

czwartek, 4 czerwca 2020

wyzwanie #6
















nasze prace:


Basia H.




















   Teresa i jej prace




   Kicikicitata







   Misiowy Zakątek








   Bozenas







   Ania Iwańska







   EviPassjonatka




   Ewinka









   Raeszka





   MałgosiaX








   Ewinka







   Daga






   hubka38




hejka, hejka!


Widzę, że książki ze znanymi cytatami nie są Wam obce! Zakładki obłędne, a jeszcze lepsze Wasze pomysły! 

Wy moje kreatywne duszyczki, co powiecie na nowe wyzwanie? 


Odznaki przyznane, jeśli coś pominęłam/pomyliłam- piszcie!

Buziam!

15 komentarzy:

  1. No ładnie, teraz taki temat, gdy ja już zrobiłam zakładkę o Harrym Potterze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie, czy książki z czarownicami też się liczą?

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe wg to magia jest w każdej książce :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze... Trzeba włączyć
    i uruchomić intensywne myślenie 🤔 zwiastuję kłopoty 🥴 ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to zupełnie nie mój temat. Ale coś na pewno zrobię, nie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznych książek u mnie moc Hubciu! To zdecydowanie moja miłość:))) i mój temat:)))
    Krasnoludy, wiedźminy, czarodzieje, czarownice i tajemne moce, i Gandalfy, drzewce, i nawet wróżki mam. A smoki!!! I smoki...
    Ukochy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze ciekawy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne ciekawe wyzwanie nam dałaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zakładki bardzo mi się podobają :).

      Usuń
  9. Nie dałam rady w kwietniu i maju, może poradzę sobie z trzema miesiącami w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuu nie moje klimaty 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi w tym miesiącu nie wyszło... Może w następnym się bardziej zmobilizuję. A prace powstały świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra:)uwielbiam poczucie humoru moich koleżanek:))

    OdpowiedzUsuń