grubasek

czwartek, 18 czerwca 2020

Co zostało zaczęte

...musi być dokończone:-D
 Hejka! Wrzucam skończoną przed chwilą podkładkę pod kawę robioną na szydełku.
Kto mnie nauczył?
Oczywiście Ula! 
Gdzie? 
Oczywiście na live'ie w grupie Świry Rękodzieła Inspirują:-D

Druga przyjaciółka Violusia sprezentowała mi sznurek i coś mega fajnego, co przyda się na kolejnym spotkaniu( o tym na końcu posta).



Podkładka okazała się naprawdę prosta do zrobienia, za co bardzo dziękuję Ulci:-D

Tymczasem...już jutro...zapraszamy....



Muszę jeszcze dodać, że nie tylko Ula uzdolniona sznurkowo w naszej ekipie, bo inna członkini dt -Viola- tworzy koszyczkowe cuda! Jak widzicie, staram się gonić te nasze zdolniachy, choć różnie bywa ;-D A że do ekipy doszły kolejne mega zdolne osóbki, to nie będzie łatwo...

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. wow, dziewczyny , ale się rozwijacie twórczo , brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ewa , dajesz radę i to najważniejsze, Jutr na live sęe wybieram bo mam koszyk do zrobienie , nawet dno dostałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu- super!!! :-D fajnie,jak jest dużo osób i dużo prac:-D

      Usuń
  3. Super. Od razu kawa będzie lepiej smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna podkładeczka, ja to wtedy narobiłam :D super motywacja! czekam na koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna podkładka :-)ja myślę o kartce z zegarem z poprzednich warsztatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest trudne dopóki nie poznamy jak się to robi:))))a trening czyni mistrza:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna podkładka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń