grubasek

sobota, 4 lipca 2020

wyzwanie 7!

Nasze prace:


Basia H.






Viola




Raeszka












   Zaklęta igiełka




   Bozenas




      Tina J.






   Tereska








   Ewinka












   Daga Gorczyńska









   hubka38











hejka!

Czy ktoś czeka na nowe wyzwanie?
Tylko kilka osób zabrało głos w sprawie lipcowego wyzwania, ale chciałyście luz_total.

Luz_total wygląda tak




Ale jak ktoś lubi prawdziwe wyzwania to ma drugą opcję: luz_plus czyli książka na wakacje, ale w tytule musi być litera "W"(jak wakacje właśnie).;-D

To wybierajcie!

A teraz zapraszam do galerii naszych czerwcowych prac super!

Pamiętajcie, że do zabawy można przyłączyć się w każdym momencie, można nadrabiać poprzednie wyzwania lub nie- wolna amerykanka- liczy się zabawa!

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Ja czekałam ale już się doczekałam :).

    Jak zawsze masz dla nas Ewuś super temat. Chyba będę miała literkę "w" :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O super, zawsze czekam na nowe wytyczne. Ale czy ja dobrze rozumiem w wersji luz total robimy zakładkę do jakiejkolwiek książki chcemy? A w wersji plus do jakiej chcemy tylko na literę W? Czy muszą to być koniecznie książki kojarząca się z Wakacjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu- książka na wakacje dobra dla Ciebie- co czytasz podczas wakacji, co cię relaksuje. A w wersji plus w tytule ksiązki musi być litera "w" niekoniecznie na poczatku wyrazu :-D

      Usuń
  3. Ewciu pewnie że czekam na nowy temat!! Jest super, w zasadzie wszystko co czytam się nadają na wakacje, luzik i nie trzeba myśleć . Dziękuję Ci bardzo za uznanie moich piórkowych zakładek i nadania tego zaszczytnego tytułu :-)
    Głosowałam co prawda za totalnym luzem , ale kto wie czy literak W się nie znajdzie..Mam wprawę w literkach po półrocznej zabawie u Lidzi.
    Pozdrawiam i idę podmienić banerki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest książka, którą czytałam wiele razy - zawsze w wakacje będąc nastolatką. I ma W w tytule:) Nie wiem, czy do niej zrobię zakładkę, ale mam taką:))) To "Większy kawałak świata" Joanny Chmielewskiej.
    Fajny temat Hubciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny temat Ewciu. Pewnie coś wymyślę. Absolutnie się nie gniewam, tylko się przypomniałam 😊 Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, bo sama na siebie jestem zła, że ciągle czegos nie ogarniam....

      Usuń
  6. Super! Postaram się zrobić obie wersje.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie:) Ja zawaliłam czerwiec. Może z lipcem mi się uda.

    OdpowiedzUsuń