grubasek

piątek, 17 lipca 2020

żeby się tło nie zmarnowało ;-)

Witajcie!

Niestety zdrówko szwankuje i tak nie mogę się zebrać za robótki. Paradoks,że czasu dużo, a robótek duuużo mniej...

leżę trochę w łóżku i....oglądam seriale. Wyoglądałam na netflixie "Ania, nie Anna", "Devs", "Unorthodox", zaczęłam książkę, którą dostałam od Bożenki mam_i_ja.

I jak w tytule- "żeby się tło nie zmarnowało"- kolejna zakładka, która powstała dzięki kursowi Ani Soprano. Tym razem trochę "magii"- metaliczne gelopisy.


Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Raj i Ewa :-) Pięknie ten motyw pasuje do tła :-)
    Spróbuj z folią bąbelkową, ja poszalałam i też mam kolejne tła i zakładki;-)
    to chyba już nałóg ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka Ewuniu. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie twoja zakładki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka super. Zdrówka Ewuś Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jest! fajny efekt dają te gelopisy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej szybko. Zakladka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rajska zakładka :) tylko nie daj się skusić :) zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna! Tło bajecznie kolorowe. Na węża nie patrzę, bo to jedyne stworzenie, które wywołuje u mnie dreszcze i paniczną chęć ucieczki:)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń