grubasek

poniedziałek, 6 lipca 2020

"lajwik" cz.2

Witajcie!
Miałam post puścić wcześniej, ale...usnęłam! Idzie burza, ciemnica taka, że musiałam już zdjęcia robić w domu.

Prezentuję dziś albumik, który u prowadzącej Martusi z założenia miał mieścić się ww wcześniej zrobionym pudełku. Moje pudełeczko nie jest małe, ale....od środka jest wyłożone plastikowym wkładem, który zmniejszył znacznie jego pojemność. Dostosowałam więc wielkość albumiku. Miał on służyc do przechowywania atc, ale....nie bardzo się do tego nadaje, dlatego na razie zostanie w surowym stanie, aż nie wymyślę, do czego by się tu nadał :-D

Niestety jesy on baaardzo prosty i nawet nie dorównuje tym, które stworzyły dziewczyny.
natomiast jestem zachwycona liściem makramowym, którego nauczyła nas Marta- już myślę, gdzie jeszcze można go wykorzystać:-D Albumik to taka długa harmonika, obstemplowana na każdej stronie, ale na zdjęciach tylko próba tego, co jest.





Martusiu- to była cudowna zabawa!!! W sumie podwójna! Najpierw oglądałam a potem leciało drugi raz i robiłam podczas odtwarzania filmiku! bardzo dziękuję, a wszystkich z was, którzy jesteście na fb, serdecznie zapraszam na kolejne live'y!
Buziaki burzowe!

11 komentarzy:

  1. Świetny Ewa . O dziwo podoba mi się czarna baza i te stemplowane strony. Jest extra!!
    Gratuluję, makramowe piórko super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja dziękuję Ewcia, że byłaś ze mną i za Twoją cudowną pracę! Pomysł na albumik z pewnością się znajdzie :) super wygląda ta ciemna baza, a piórko pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czarna taśma bawełniana łącząca kwadraty :-D

      Usuń
  3. No nie, teraz już jestem zdecydowana - zakładam konto na fb. Mam nadzieję, że nie jest to zbyt skomplikowane, bo jestem "komputerowym dyslektykiem". To pióro jest świetne. A wintażowy styl albumu mnie zachwyca Hubciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi no widac ze zabawa przednia Ewus !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka. Bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, świetny jest ten albumik, ale liść - prawdziwa kropka nad "i".
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten album Ewuś, wcale nie taki pusty. Ma swój urok :D Czerń go tylko podkreśliła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń