grubasek

niedziela, 5 lipca 2020

się wreszcie zebrałam....

hejka!

Sklejona i pomalowana na biało herbaciarka czeka...hmmm...od roku?
Doczekała się! Czasem właśnie tak jest- widzisz wyzwanie, kolory i WIESZ, że na coś nadszedł czas :-D. Nie powiem, roboty trochę było, ale efekt bardzo mi się podoba :-D

Jesteście pewnie ciekawi, co to za wyzwanie tak mnie zmobilizowało? 
To zapraszam TUTAJ do KTM


A oto herbaciarka :-D


I więcej zdjęć




Ostatnio najbardziej jest w stanie mnie zająć projekt, w którym łączy się decu i mixmedia.
Stąd bardzo dużo korzystam z papierów ryżowych i masek ITD Collection- tak jak i w tym projekcie. Niestety nie pamiętam, skąd wzięłam herbaciarkę- była ona w kawałeczkach,w dodatku z beermaty, więc nie tak łatwa do posklejania jak dla mnie. Za to daszek zdejmowany, więc swobodnie można całe mnóstwo herbatek zmieścić a wyciągać od dołu po jednej.

Mam nadzieję, że herbaciarka Wam się podoba i zachęcam serdecznie do zrobienia swojej!

Buziaki!




27 komentarzy:

  1. Jest przepiekna, wspaniale wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna! Przepięknie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciany domek jest fantastyczny!!! Też mam kilka rzeczy pomalowanych dawno temu na biało i tylko czekam na natchnienie :) Cieszę się, że nie jestem jedyną osobą , która tak robi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny domeczek :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny domek. Od razu przychodzi ochota żaby się napić herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie ozdobiona herbaciarka! Marzę o takiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże uwielbiam i Twoja herbaciarka Ewciu bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancka....uroczo ozdobiona i ten kształt, świetna Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie domki , a w dodatku jeszcze herbaciarka i tak pięknie wymalowana - sliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa jest genialna ! To połączenie decu z mediami super. Uwielbiam motywy różane i uwielbiam murek z pasty strukturalnej. Jesteś wielka !! Cudnie jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna herbaciarka. też tak mam, że coś poskładam, a potem lezy na lepszy czas, albo kupię bazę z myslą o czymś i leży. Świetny pomysł z cegiełką z tyłu i firaneczką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! Już pomijając jej praktyczne zastosowanie, jest bardzo dekoracyjna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba! Piękna jest! Świetny kształt, w sumie to o sto razy ładniejsza niż klasyczne pudełkowe :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńko, coś pięknego, patrzę i patrzę, fantastyczna Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, bardzo fajna i te kolorki, cud miód i orzeszki :) Myślałam,że ścianki są może ze sklejki, a tu jakaś barmeta...nawet nie wiem co to takiego,muszę doczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita! Jeszcze takiego cuda nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewcia, stworzyłaś arcydzieło :).

    Herbatki mają przepiękny domek. Do pozazdroszczenia :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewka rewelacja, cudniasta jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu przepiękna ta herbaciarka!!!
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten domek dla herbatek :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna herbaciarka! Jest perfekcyjna, idealnie pasuje do wyzwaniowej palety :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszła cudownie!!
    Dzięki za zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń