grubasek

czwartek, 2 lipca 2020

W książkach magia się zdarza....

Hejka!

Kochane moje zakładkowiczki!

Ostatnio zapomniałam dawać na banerku daty- do kiedy trwa zabawa- a wyzwanie u mnie jest zawsze do....3 dnia każdego miesiąca!Jeśli więc któraś jeszcze nie zdążyła, a chciałaby- serdecznie zapraszam!

Do tej grupy zaliczam się ja:-D

Zakładeczka - totalny miszmasz i chaos- ale w książce to samo, więc będzie komplet:-D

Postacie z "Alicji w Krainie Czarów" z 13arts





Zapraszam też serdecznie do wspólnej zabawy- a do zrobienia praca wakacyjna- temat: MUSZELKI- spójrzcie TUTAJ





Buziam Was deszczowo!

20 komentarzy:

  1. Ciągle deszczowo, kiedy to się skończy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zakładka! Bardzo lubię Alicję:)
    Uściski Hubciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to ja tylko na końcu. A tu proszę sam "szewc w dziurawych butach" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ta zabawa z zakładkami może w przyszłym roku sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma żadnych zapisów- możesz przystąpić do zabawy w każdej chwili a nawet...nadrobić minione wyzwania ;-D jak by co- zapraszam :-D

      Usuń
  5. Fantastyczna!!! Tło maskowe jest świetne:-) Nie chcę Cię martwić, ale właśnie czarną chmurę od nas powiało w Twoim kierunku :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładeczka.
    U mnie też deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha, ważne że Organizatorka zdążyła :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka. Szalony Kapelusznik kapitalny. Przejrzałam galerię do tego wyzwania i nie ma moich zakładek Ewciu. Wysłałam na e-maila jak zawsze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakładka obłędna! Te chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. FANTASTYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakładkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka:)))mnie też zeszło w zeszłym miesiącu:))))ale dałam radę:)))

    OdpowiedzUsuń