grubasek

środa, 22 lipca 2020

ślubnie i magnoliowo

Witajcie!

Dziś ślubne klimaty:-D 
Kumpela poprosiła mnie o ślubną karteczkę. Nie lubię robić niczego w ciemno, bo moje pomysły nie każdemu mogą się podobać- zawsze coś udziwnię...
Kumpela więc pokazała kilka propozycji w tym.....stempelki magnolia!!!!
To już byłam w siódmym niebie!!! Wyobraźcie sobie, że zakupiona para młoda nigdy nie doczekała się swojej karteczki- nareszcie! Wybrałam też kolekcję Mintayową, która też się podobała plus elementy warstwowe. Mój  pomysł ma  jednak kilka wariantów ;-D

Pokażę Wam zaraz, o co chodzi, a zdradzę, że nie ponaklejałam dodatkowych elementów, niech koleżanka wybierze sobie wersję sama:-D

Wersja "pusta" wygląda tak:









A teraz dodatki- do stempelków idealnie pasuje kupidynek i zrobiłabym tak:


I wersja druga- zwykła


Ale...można i tak :


lub tak:


Prośba- piszcie, jaka wersja wydaje Wam się najfajniejsza- będę wiedzieć na przyszłość:-D
I czy dalibyście taką karteczkę na ślub- ja np. do kogoś zaprzyjaźnionego- tak.

Buziam i pozdrawiam!


14 komentarzy:

  1. Super :) bardzo mi się podoba pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, bardzo podoba mi się ta kartka, a co do wersji, to zdecydowanie wybieram Kupidyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. To byłaś w niebie ;-) Ja też obstaję, za wersją z czystym okienkiem.
    Para jest urocza i kwieciście przybrana, ażurowa rameczka podkreśla urodę widocznej w okienku karteczki:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie , to pusta i oczywiście nadaje się na ślubną okazję

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka Ewuniu. Mi podoba się wersja z okienkiem bez dodatków oraz kupidynem i napisem w środku. Pewnie, że chętnie bym wręczyła komuś bliskiemu taką kartkę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pusta wersja plus napisik. Te koroneczki pięknie zdobią pudełko. A kupidynka do środka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, fajna kartka Ewuniu. Ja bym wybrała wersję przed ostatnia z kupidynkiem na pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kartka. Magnoliowa parka śliczna. Mnie podoba się wersja pierwsza - czysta i ta z kupidynem na pudełku:) Ciekawa jestem wersji ostatecznej. Zdradzisz Hubciu?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik, mi podoba się wersja z czystym środkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu,wszystkie propozycje są ciekawe i każda ma swój urok lecz gdybym to ja miała wybierać- zdecydowałabym się na kartkę ze zdjęcia nr 1,a kupidynek w środku. Minimalizm też jest piekny 🙃
    A tak w ogóle- śliczny efekt !!! Te stempelki są obłędne 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupidyn rządzi :) mnie sie bardzo podoba zestaw:) chetnie bym go wręczyła przyjaciołom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko! Ślicznie wyglądają te koronki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z aniołkiem w środku kartki i na pudełku to dla mnie rewelacyjne rozwiązanie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń