grubasek

wtorek, 4 sierpnia 2015

Pokażesz nam swój balkon/taras?

To już trzecia edycja mojej zabawy:-) Były choinki i był śnieg. Więc pora na cos letniego.

Nie każdy ma ogród, ale prawie każdy ma balkon. 19 lat mieszkałam na 8 piętrze w bloku. Mamy tam taki kwadracik wystajacy w przestrzeń- to nasz balkon. Zawsze były tam kwiaty i tzw. kujoty. Nie mam pojęcia, jak ta roslina sie nazywa, ale pnie się jak groszek a później wydaje na świat owalne, kłujace owoce. Były tez długo gołębie, które wiły sobie u nas gniazdko.
Cieszyło to oko i serce. Mamcia nadal sadzi:-)

Teraz balkon mam duży( posiadam nawet drugi - niezagospodarowany i marzy mi się, że wreszcie coś z nim zrobię).  Oczywiście pokażę go Wam, choć na pewno na zdjęciach migał wiele razy. Zdjęć nie daję po to, aby się pochwalić, bo nie bardzo jest czym, ale liczę na Wasze cudne balkony czy tarasy z pomysłami, które być może mnie lub kogoś zainspirują!

Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie

- wyślijcie zdjęcie balkonu/tarasu- ewentualnie maleńkiego prywatnego ogródka pod oknem(fotka może być za dnia i w nocy) na adres zwolkowa@poczta.onet.pl, podpiszcie od kogo- z jakiego bloga, bo nie wszystkich Was znam.Proszę o zmiejszenie zdjęcia, jeśli ktos umie, może być collage.
- wrzućcie banerek na swojego bloga


To zaczynamy

1)hubka38(przestawiam stolik w zależności od słońca;-))


i nocą


2)decoupagekini



3)CreaDiva


4) Kącik Małej Sowy


5)Ranya



6)Cztrey Pory Roku





7)Ela17



8) Dora












Widać, że u mnie niewiele się dzieje- czekam na Wasze propozycje!

Buziaki!

PS Prawdopodobnie nie będzie mnie od 9.08 przez tydzień, więc jakbyście wysylali w tym czasie, to Wasze zdjęcie pojawi się z opóźnieniem.




17 komentarzy:

  1. Masz piękny balkon z chęcią przyslę zdjęcia mojego...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam taki wąski balkon, że szok,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam czym się obecnie pochwalić...
    może za rok...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeprowadzka była ???????super balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie z lampionami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie Ci i telampeczki, ja nie posiadam balkonu, może kiedyś się dorobię:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo.. super.. A czy jak mam ogródek wspólny z sąsiadką, ale razem o niego dbamy, pielęgnujemy nasze kwiatuszki i relaksujemy się tam po pracy, to teżmoże być? Bo mieszkam w kamienicy i ogródek jest wspólny... choć 70% kwiatów jest moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Jak tylko pogoda będzie to probie fotki i zaraz się pochwalę. Dziękuję

      Usuń
  8. Ale masz duży balkon, jest co urządzać :) Fajną zabawę wymyśliłaś, bardzo chętnie się dołączę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz duży balkon, tylko Ci go pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach balkon to wspaniała sprawa... Koniecznie pokaż, jak już się na nim urządzisz :) Ja nie mam ani mini ogródeczka, ani balkonu, ale zawsze podziwiam te, na których są piękne, kolorowe kwiaty i lampiony, i taki malutki kącik ze stolikiem, gdzie można napić się kawusi albo poczytać... Hm, no to teraz już wiesz, jaki balkon bym chciała :D Pozdrawiam Cię Ewciu i przepraszam, że tak dawno mnie tu nie było!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku lat cieszę się własnym dużym balkonem, który w ubiegłym roku został wyremontowany i przysparza mi mnóstwo radości :-). Może właśnie dzięki tej zabawie i ja zbiorę pomysły jak go urządzić? A może wśród nas jest jakaś dobra duszyczka z talentem do urządzania i podpowie co nieco? Na pewno swój balkon pokażę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój taras - balkon świeżo wybetonowany, przyślę więc moją dumę i wielką radość - altanę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój balkon jest tak mały, że musiałabym chyba zawisnąć poza nim, by zrobić zdjęcie, a mogłabym się pochwalić aż dwoma krzaczkami zielonych pomidorów. W tej chwili jest 11 owoców i mnóstwo jeszcze zawiązek :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń