grubasek

niedziela, 13 marca 2016

Etap 8 plus

 Nasze prace

                              Tereska

                                Małgosia Zoltek


                                  kgosia

                        Ania Iwańska

                        Agata Baran



                           Iza Hebda

  

                            hubka38

                               Ula K. 

                         Ela (karto_flana)


                                    Etoile


                                    Elunia

                                                          Sosnowy gaik


                               Danuta Kielar


                         Zaczarowany papier


                   Agnieszka Wardzińska

                      
Evebellart

                                 Danusia

                         Rozmaitości Milki

                       Karteluszki Reni


                                 Zajawka


                          Kornelia - misiek77


                                Barbaratoja

                      Marta Krzykawska

                             Anna Maksymiuk




                                    Lidzia


                            
                                    Viola


Witajcie wieczorowa porą!

Zaczynamy kolejny etap naszej zabawy. Widać po ostatnim wyzwaniu, że przypadło Wam ono do gustu- prace są rewelacyjne!

Nie przedłużając 




Jestem przekonana, że nie będzie trudno :-D

A że lubię słuchać mądrych babeczek z dobrymi pomysłami, to wrzucam jeszcze to ;-D


Ale uwaga- w nadchodzącym tygodniu przesyłacie mi TYLKO karteczki do etapu VIII.
Prace na etap IX i ostatni róbcie w swoim tempie, ale przesyłacie zdjęcia dopiero od poniedziałku 21.03.
Obowiązkowe elementy można dowolnie interpretować czyli np. jak dacie 3 jajka i jedno będzie miało pęknięta skorupkę- to są to już 2 elementy ;-). Czy ostatni etap okaże się gorszym hardcorem od mediowego? To się okaże! Sama jestem ciekawa, jak sobie z tym poradzicie(i jak ja sobie poradzę;-/)

Buziam!

12 komentarzy:

  1. no to mi zadanie dałaś, ide mysleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny misz masz na koniec !
    powodzenia i Tobie Ewuniu i całej reszcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajniusie wyzwania, bardzo sie cieszę, że dałaś od razu 9 etap, jesteś super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 super :) już kleję :)
    9 oj trzeba pogłówkować, ale kto da radę jak nie wspaniałe blogerki :)
    powodzenia dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, że już wiemy na czym stoimy. Coś się poduma i zrobi. Czekałam na tego posta, jak na zbawienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam o tym, że byłoby dobrze, żeby były również wytyczne na ostatni etap. Fajnie, że o tym pomyślałaś. Tematy ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 etap spoko damy radę ale w 9 to będą jaja jak arbuzy . już widzę te kartki. Ale mnie się bardzo podoba . To jest jedna z lepszych zabaw w jakich brałam udział. :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, jak dam radę to zrobię pewnie oba wyzwania... jak na razie z czasem strasznie krucho... 9 mnie trochę przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajuśku, aż 8 elementów, no to teraz nam dałaś... ale jak zawsze damy radę :) No chyba teraz na sam koniec żadna nie wymięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zaczęłam czytać wytyczne ostatniego etapu to dobrze, że siedziałam;) Pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że masakra jakaś i hardkor nie do pokonania. Ale już na spokojnie wypisałam sobie wszystkie etapy i wytyczne na karteczce, na środku powstał bazgroł czyli szkic kartki he he i jak mawia Ferdek Kiepski "Mam pomysła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 łatwizna,koroneczki uwielbiam i często stosuję .Ostatnie zadanie bardzo ciekawe ,coś co lubię czyli trzeba zrobić sobie burzę mózgów a potem wszystkie te grzmoty ze sobą połączyć .Tylko ten cholerny czas wrrrr,ale damy radę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymyśliłaś kolejne fajne wyzwanie :).

    Ooo, etap IX super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń