grubasek

niedziela, 5 kwietnia 2020

wyzwanie#4

Nasze prace:






















Paniuśka




 



   Tina J.



   Kicikicitata












   Raeszka




























   EviPassjonatka





   Agatka Baran



   Zapiski poplątane







   Zofiko





   Daga





   Ania Iwańska





   Zaklęta Igiełka




   Bozenas





   Teresa i jej prace





   Ewinkowe cięcie gięcie









   U A.M.S.










   Misiowy Zakątek











   Ula K.









   Małgosia X







   Anka





   Hubka38






Dobrze, że Lidzia wczoraj dała sygnał, bo zakręciłam się totalnie z moją zabawą. Nie wiem, czy pamiętacie, ale poprzednia zabawa była do 6 i jakoś ciągle wydaje mi się, że mam czas :-D

Odznaki przyznane! Loża supervipówplus zapełniona!!!! 
Ja znalazłam się tym razem w loży supervipów, ale że grono zacne, to i nie żal ;-D

Zakładeczki niesamowite! Nadziwić się nie mogę Waszych pomysłów! To takie małe dzieła sztuki. A ileż tam serca! 
Brawa dla wszystkich!

Podaję szybciutko nowy temat



Od razu wyjaśnienia: nasuwa nam się od razu pewien typ książek - i dobrze, może być, ale.....może to być książka beletrystyczna, w której jedzenie odgrywa jakąś ważną rolę ;-D
Ja mam już pewien pomysł.....zobaczymy........

Bawcie się dobrze!

Buziaki!

PS Bardzo Was proszę, sprawdzajcie, czy dodałam Wasze zakładko, bo często maile lecą mi do spamu i w outlooku tego nie widzę :-(

19 komentarzy:

  1. Super temat będą same smakowite zakładki :).

    Przeczytałam kilka książek z jedzeniem w tle :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... tego się nie spodziewałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to widzisz Ewciu, mi jakoś umknęła informacja że była do 6-go i już tak od 3-go z niecierpliwością czekałam na nowy temat :) A temat świetny i juz nawet mam pomysł na książkę, która mi do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hubciu, nic mi nie przychodzi do głowy... z jedzeniem??? Tylko te kucharskie widzę:(
    Chociaż mam jedną kucharską, bardo bliska memu sercu:))) Hmm, coś mi zaświtało...

    OdpowiedzUsuń
  5. no póki co to tylko książka kucharska mi się kojarzy, ale prędzej znajdę wzorek wyszywania niż ksiązke z jedzeniem :-) ale co tam damy radę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu miałaś problem Aniu, wiem, że czytasz książki w dużych ilościach, może "Pod słońcem Toskanii","Rok w Prowansji" lub "Cukiernia pod Amorem". Jeszcze była jedna historia z cukiernią w tle, ale nie pamiętam tytułu :-(

      Usuń
  6. Oj ...to ja mam teraz zagwostkę. Zupełnie nie mam pomysłu tym razem.... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm ,aż pachnie tutaj :) Smakowicie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będzie łatwo, oj nie będzie. Tylko książki kucharskie przychodzą mi do głowy. Książka z jedzeniem? Kurczę. A może być jedzeniowy tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe pomysłu poki co brak ale znajdzie sie cos z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa gdzieś mi te zakłądki nie smakują:):):), ale z jedzeniem czy o jedzeniu?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam pomysłu, nawet nie mam żadnej ulubionej książki kucharskiej, a co dopiero innej. :D
    Ale może coś mi zaświta w końcu, coś mi się majaczy, że podobała mi się jakaś książka beletrystyczna, ale z przepisami, tylko tytułu nie pamiętam. :D

    Czekałam od pierwszego, w ogóle mi nie zaświtało, że to jest 4. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo....literatura i jedzenie ...ciekawe, bardzo ciekawe. Trzeba pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz chyba każdemu mylą się dni. Piękne te jedzeniowe zakładki.

    OdpowiedzUsuń