grubasek

czwartek, 30 kwietnia 2020

Wyczekany album- dużo zdjęć;-D

Witajcie kochani!
Dziś wreszcie postanowiłam wrzucić foty albumu- niestety jakość jest jaka jest :-(, ale ideę tego projektu widać dokładnie. Powstał on na live'ie z Małgorzatą Janochą. Tak naprawdę zainteresowałam się nim dzięki kolekcji papierów Laserowe love, którą posiadałam, a która leżała sobie i leżała.....
Muszę się przyznać, że nie przepadam jakoś za robieniem albumów, a może bierze się to stąd, że mam trudność z równym cięciem papieru(i sprzęt, i brak umiejętności).

Jednak ten projekt miał swoje zalety- można było wklejać zdjęcia: duże i małe w różnych specjalnych miejscach i był oryginalny ;-D

Co mnie zachwyciło: album robiony od zera!!! Od okładki z beermaty czy tektury do każdej pojedynczej strony czy kieszonki!

Od dawna przymierzałam się do zrobienia albumu rodzicom- takiego z wnuczkami, stwierdziłam, że na dzień mamy prezent będzie idealny, a "dziadek" też się załapie;-D

Ok, nie przeciągam, jeśli ktoś czyta, ale proszę w komentarzu napisać, czy warto było robić go przez ponad 2 tygodnie(live trwał 3,5 godziny!)

Okładka w porównaniu do oryginału skromniejsza




Środek- tu nastąpiły spore zmiany w stosunku do oryginału ;-D


Miejsce na włożenie zdjęć- identiko jak u Małgosi


Na dole pierwszej strony w oryginale znajdowała się koperta 3D- ja niestety nie umiem jeszcze takiej zrobić, więc powstał mini album z tagów.



Tu już odleciałam ;-D Na dole powiedzmy, że jeszcze podobne- kieszonka na jakieś dodatki- u mnie dopiero jedno dwustronne serduszko, ale pojawi się więcej elementów


A u góry w oryginale było identyczne miejsce na zdjęcia jak na poprzedniej stronie(u mnie to z kotkiem), ale stwierdziłam, że ja muszę zrobić coś, żeby upchać więcej miejsc i voila!




A teraz w całej....rozciagłości


Tu różne kieszonki- 3 sztuki- na zdjęcia i tagi- tak w oryginale tylko inne proporcje


A to wodospad, którego nauczyłam się dzięki live'owi:-D





i skromniutka okładka na zakończenie :-D


Bardzo jestem ciekawa Waszego zdania- czy warto tyle czasu poświęcać?
 Ja odpowiem- warto, bo moi rodzice na pewno będą zachwyceni:-D

Na 100% zrobię następny!

Buziaki!

21 komentarzy:

  1. Wspaniały jest! Zawsze powdziwiam osoby, które robią albumy od zera... Ewa szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się mówi, pierwsze koty za płoty :D Albumik wyszedł Ci świetnie, a ta forma to album folio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo- nie wiedziałm1 To już będę wiedziała, jak szukać ;-D

      Usuń
  3. Pewnie, ze warto!!! To wspaniałą pamiątka, dziadkowie będą zachwyceni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że album wyszedł świetny :) Są tam fajne pomysły, np. mini album z tagów. Bardzo udana praca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to tak, ja robię też albumy , ale nie tak hm na bogato, no i poszukam jak się robi tę kaskadę , bo mi wpadła w oko - rób następny ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze warty gdy robiąca zadowolona, a ty jesteś :-)
    Mnie też się podoba.Folio, a taki rozbudowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, rewelacja! Nie jest ważne , że odeszłaś trochę od oryginału. To ma być Twoja robota jak Ci serce podpowiada. Pewnie dużo emocji było przy pracy zważywszy na to, komu to robiłaś. Zadanie wykonane na 6!!!pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. No szacun Ewo! Ja za album sie nie biorę, podziwiam :) warto zebys tworzyła takie rzeczy bo robisz to z sercem z przeznaczeniem dla kogos kogo to uszczęśliwi no i masz z tego radochę bo wyszło naprawde pieknie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jest obłędny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł przepiękny!!! Będzie cudowną pamiątką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto było Ewuniu, oj warto było. Wyszedł Ci ekstra i Rodzice na pewną będą nim zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto, warto! Super wyszło! I miałaś fajne pomysły: książeczka z wykrojników - bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co się zastanawiać czy warto bo warto w 100%. Piękny, bogaty album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. I Brawo! Świetny, bogaty w sobie album i jakaż kolorystyka! Energia razy energia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu, cudny jest. Oczywiście, że warto te wszystkie godziny poświecić na robienie albumu, wiem coś o tym:) Mam nadzieję, że zrobisz kolejny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album zrobiłaś Ewciu, będzie wspaniałym prezentem dla Rodziców.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny album , jaką dałaś cudna oprawę zdjęciom Ewcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, ze to kawał pracy, ale efekt za to bezcenny :) wspaniałe rozwiązania w środku albumu :) trzymam kciuki za kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, bardzo pracochłonne są te albumy, ale efekt jest! Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny album, fajna pamiątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń