grubasek

środa, 4 marca 2020

wyzwanie zakładkowe #3


















Nasze prace:


   Tina J.





    Zofiko



Montownia







   EviPassjonatka




   Basia H.







   Lidzia Misiowy Zakątek







   Raeszka








   Eniutek






   Violusia








   monweg








   Anka






   Zaklęta igiełka






   Zapiski poplątane








   bozenas





   Ula K.






   Kicikicitata





   U A.M.S.









   Ania- Ręczne robótki Anny






   Paniuśka








   Ewinkowe cięcie-gięcie








   Daga




















   Agatka Baran z dziećmi








   Małgosia X





























Witajcie!

Spieszę z nowym wyzwaniem! Jednak chciałabym napisać kilka słów o ostatnich zakładkach- REWELACJA!!! Ich różnorodność, pomysłowość, formy zadziwiają, wzbudzają zachwyt i....inspirują!

Odznaki poprzyznawane- oczywiście, jakby kogoś/czegoś zabrakło- piszcie! 
Kto dołączył teraz- może nadrobić styczeń, jeśli zechce- super!

A w marcu....no cóż, trochę nie miałam wyboru, bo zewsząd pojawiały się podpowiedzi....hahhahaha




No i co? ZADOWOLENI???

Buziam, życzę dobrej zabawy i czekam na nowe zakładeczki!

19 komentarzy:

  1. Zadowoleni, zadowoleni:))) Super temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu pewnie że jestem zadowolona ! Będę miała tylko problem z wyborem książki , bo mam trzy :-)
    Ale już chyba wiem na co postawię :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tylko wybór będzie trudny, bo mam dużo takich książek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! I tu będę miała problem, ale może coś wymyślę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super temat! Zdaje się, że już zrobiłam zakładkę o psie, który jeździł koleją. :D Ale chodzi mi po głowie jeszcze Krupska i Alicja, muszę popatrzeć, jakie mam stempelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) ekstra !!!:) nawet dzisiaj myslalam co wymyślisz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i tu chyba nie skończy się na jednej, bo pomysłów mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok. Super temat. Czas znowu coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sobie podejrzę, co kto lubił czytać:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny temat.Ja się nie mogę zebrać po lutym :( Postaram się zaległą też zrobić. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super temat :).

    Muszę pogrzebać w pamięci :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam już dwóch faworytów do zadanego tematu (chociaż się nie zdziwię, jak na ostatnią chwilę coś jeszcze mi się przypomni). :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie książki z dzieciństwa i młodości. Wracam do nich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podejście do tematu, zakładki są fantastyczne! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod absolutnym wrażeniem różnorodności pomysłowości wykonanych zakładek:)))super zabawa:)))

    OdpowiedzUsuń