grubasek

czwartek, 12 marca 2020

Koci tag

Witajcie!

Wczoraj jakiś pogrom w sklepach! Dziś po pracy pojechałam do actiona, obok jest biedronka i okazało się, że wszystko jest. Panika to coś strasznego! Bądźmy mądrzy, rozsądni, ale nie dajmy się zwariować!

Ponieważ w nocy źle spałam, położyłam się po południu. Niestety, sny nie dawały spokoju....
Aby zając myśli, wzięłam się za kolorowanie moich ukochanych magnolijek. I powstał tag- koci.
Oczywiście jest to pracy do zabawy tagowej na fb prowadzonej przez Ulcię K.

Może to nic wybitnego, ale dało trochę przyjemności :-D


Buziam Was cieplutko!



18 komentarzy:

  1. Dla mnie wybitne jak najbardziej, cudna praca Ewciu! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, świetny tag. Rękodzieło to dobry sposób na to, by nie zwariować w tej rzeczywistości, która na nas naciera ze wszystkich stron.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło a przyjemność najważniejsza !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O matuleńko jaka ślicznota! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie podoba :) uroczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na nocną pracę to super Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hubciu, jesteś mistrzynią tagów. Cudowny ten koci:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza dziewczynka.:) Ewuniu w kolorowaniu jesteś prawdziwą mistrzynią. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tag Ewciu - kocham koteły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla Ciebie przyjemność tworzenia, a dla nas przyjemnośc oglądania :) Super tag Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny tag, jaki fajne papierki z kociakami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koci tag- dla mnie bajka :) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie właśnie zamknęli bibliotekę:))))a miałam zamówioną książkę do zakładki:)))muszę sobie poradzić inaczej:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, znajdź książkę w necie, przyłóż do monitora zakładkę, zrób zdjęcie i git :-D

      Usuń
  14. Świetny tag! Koty są rozbrajające :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię też tagi. Twój jest świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń