grubasek

sobota, 14 marca 2020

Pudełeczko- prototyp wielkanocny

Witajcie!

Zacznę  od rzeczy ważniejszej- otóż wczoraj poprosiłam Hubisia- mojego młodszego synka- o wybranie jednego komentarza spośród tych, w których pojawiła się chęć przygarnięcia tagów i scrapków. Wybrał Zaklętą igiełkę i to do niej poleci paczuszka- Kochana, proszę o adres i dane do wysyłki na maila zwolkowa@poczta.onet.pl. 
Na pocieszenie dodam, że nowy zestawik tagów i scrapków już się szykuje- bądźcie czujni! :-D

A dziś pudełeczko wielkanocne na czekoladowe jajeczka.

Pierwsza próba: digisy Papierowego potwora i kalka.




Kosteczki dystansowe coś słabo się kleją, będę dopracowywać ten model ;-D

Buziaki!

16 komentarzy:

  1. O rany, naprawdę ja???? Ależ się cieszę :)))Wirtualne buziaki dla Hubisia :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam dodać, że pudełeczko jest obłędne. Jeszcze takiego nie widziałam.

      Usuń
  2. Prześliczne, słodkie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze pudełeczko Ewuniu.:) Gratulacje dla Zaklętej Igiełki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Igiełce gratuluję wygranej , ja chyba przegapiłam :-) Pudełeczko cudna z tym digiskiem na kalce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to wielkanocne pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne pudełko, a ten zajączek- jaki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo Ewuniu, zresztą jak zawsze u Ciebie, mistrzyni z Ciebie nie byle jaka! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełko. Te okienka nadają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Monice gratuluje a pudełeczko mi sie bardzo podoba :) urocze !

    OdpowiedzUsuń