grubasek

niedziela, 31 stycznia 2016

Etap II zabawy 9/9

 Wasze prace:

                                         Anna Maksymiuk



                                          Małgosia Zoltek


                                                 Ula K. 

 
                                                   Iza Hebda


                                           M-ka Strach 


                                                                            Renia



                                    Elunia 


                                Barbaratoja


                            Karto_flana


                            hubka38 ;-)


                             Tereska 



                               

                                  Misiek77





   
                                        Agata Baran


                                             Klara D. 





                                                          Sosnowy gaik




                                                Lidzia






                                                     Ania Iwańska


                                                 Tina J 




                                    Ewa Kwiatkowska


Danusia Kielar 


                                               Viola



                                 Agnieszka Wardzińska





                                                             Milka Chmiel

                         Agata Witaminka


                                 Danutka


                                Etoilee



                                     Marta Atramk


 podsumowanie etapu I:

33 kurczaki
1 zmutowany kurczak-królewna
2 zające
1 zajęczy strażnik jajka
3 dzieci!!!
3 jajka->3 skorupki->3 motyle?
9 pękających jajek
i 1 samotna skorupka!


No tak- kurczaki opanowały nam karteczki!

W związku z tym ELIMINUJEMY kurczaki w II Etapie!!!!!!!!!!!!(jajka mogą być:-))

A banerek II Etapu wygląda tak:




Dziękuję serdecznie za udział w I etapie:-D i zapraszam na drugi!

Uwaga!!!

Publikować możecie wcześniej- nie czekając, aż ja opublikuję u siebie!

Piszcie na zdjęciu adres swojego bloga, podpisujcie maile do mnie, bo w natłoku tego wszystkiego, czasem się głowię od kogo mail:-)

Zmniejszajcie, proszę , zdjęcia, bo to zajmuje mi sporo czasu;-)

 Dołączyć można w każdym momencie!!!

Dobrej zabawy:-)

19 komentarzy:

  1. Nie no Ewciu przegiełaś .. bazie rozumiem ... ale gniazdko i do tego bez kurczaka... to co to za gniazdko :-)
    Będzie wesoło , jednym słowem jaja na 102
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dołączę do zabawy, bo już sporo mam planów i zamierzeń :p
    Z przyjemnością jednak pokibicuję :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No toż mi teraz wymyśliłaś, gniazdo i bazie. o rajuśku. No ale nic, nie poddam się i coś tam sklecę, mam nadzieję że nie znów na ostatnią chwilę jak poprzednią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, niełatwe zadanie, ale postaram się mu sprostać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha... u Ciebie nie ma kurczaka to u Ani się wyżyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lada wyzwanie. Jakoś podołałam i mam nadzieję, że mi zaliczysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka widzę trafiła już do Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, a wyzwanie trudne. Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytyczne dosyć trudne, trzeba chwilę pomyśleć . . .

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj te bazie dały mi popalić, pół nocy myślałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze a gdzie mój komentarz?? Pisałam wczoraj na 200% Chyba moja żarłoczna żaba lutowa zjadła.:-)
    Ewciu jak rany ale masz pomysły nie z tej ziemi ..gniazdko bez kurczaka i do teog bazie. No nieźle . Ale co tam damy radę . A dziewczyny to chyba w nocy nie spały, ja wymyslałam ,a dwie już gotowe, normalnie w szoku jestem.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. o co chodzi z tą zabawą ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zrobić karteczkę na Wielkanoc zgodnie z wytycznymi:-D

      Usuń
  13. Jakie różnorodne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne kartki powstaly. Misiek 77 -pomysłowo gniazdko z bazi 2 w 1. Dobrze ze nie trzeba wybierać naładniejszej kartki bo wybór byłby baaardzo trudny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedna to piękniejsza i jeszcze bardziej pomysłowa. :)

    OdpowiedzUsuń