grubasek

wtorek, 13 stycznia 2015

Jestem głodna...

głodna karteczek, oczywiście. Zapisałam się, jak już wiecie, na super wymiankę bajkową- mam nadzieję fajnie się bawić!

 Ponieważ świąteczna wymianka karteczkowa dobiegła końca, konkurs na najlepszą karteczkę/paczuszkę rozstrzygnięty, robię drugie podejście do wymianki.


Zasady bardzo podobne jak poprzednio. Ale chciałabym zrobić coś na zasadzie cyklu - nie wiem, czy to się uda, ale.... na razie  pierwsza tura na luty.

Proponuję zabawę karteczkową z cytatem w tle



 Idzie luty, więc.... proponuję hasło




kto chętny:

1)zgłasza swój udział w komentarzu(tylko osoby prowadzące aktywnie bloga bądź działające na fb)

2) umieszcza banerek na blogu

3)zapisuje się  do 30.01.2015 r.

4) 31.01.2014 r. sprawdza, kogo los mu zesłał ;-)

5) kontaktuje się ze swoją parką i wymienia adresami

6) wykonuje własnoręcznie karteczkę,ale bazą może być gotowa kartka!

(wystarczy dokleić cytat i np. pięknie go samemu wypisać) koniecznie z cytatem,

 który może być na głównej stronie karteczki, ale może być też w środku, 

kolorystyka, wygląd związany z motywem!

Dołącza jakiś drobiazg związany z motywem przewodnim

7)wysyła paczuszkę do 12.02.(mamy ok. 2 tyg. od momentu ogłoszenia, ale w sumie można ją zrobić wcześniej)

8)przysyła mi zdjęcie karteczki/paczuszki

9)karteczką może się chwalić od 14 lutego :-)

10)zagląda na podsumowanie(jak tylko dotrą wszystkie zdjęcia) i bierze wraz ze swoją karteczką udział w konkursie na najoryginalniejszą/najciekawszą karteczkę wymianki

11) głosuje, nie biorąc pod uwagę siebie ;-)

12)zwycięzca wyznacza motyw na następny miesiąc :-) 

13) Do zabawy można przystąpić w dowolnym momencie-miesiącu, bo różnie z  czasem bywa.
14) Proszę o zapisy osoby, które na pewno wyślą karteczkę, zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia osoby, która juz wcześniej nie wywiązywała się z wymianek.



Dziewuszki, nieważne, ile osób się zgłosi- ja chętna! Jak zwykle!
:-)


EKIPA


hubka38

dekupagekini

Tesa57

CreaDiva

sosnowygaik

Asia

Atramk

raeszka

Dorota ma kota

Czarna Dama

Małgorzata Kozłowska

Tina J

Teresa

Barbara Wójcik

Ula K.

23 komentarze:

  1. To ja się zapisuję;) spodobały mi się karteczkowe wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli karteczki to ja poproszę o zapisanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ty głodomorze :-). Znowu muszę przemyśleć, trochę mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu fajny pomysł :)
    Musze to dokładnie przemyśleć i jeżeli tylko z czasem się wyrobię to od razu się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się zapisuję, oczywiście! Fajny pomysł, brzmi jak ciekawe wyzwanie. Mam tylko pytanie - czy można zrobić coś w rodzaju recyclingu karteczki sprzed kilku lat, to znaczy nie kupować nowej,tylko powycinać jakieś motywy i dodać oczywiście coś od siebie?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, choć ja za karteczeczki się nie biorę, to bardzo lubię ciekawe cytaty, więc chętnie będę wam kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zgłaszam do zabawy. Mam "chwilkę" czasu na zrobienie karteczki, więc chętnie coś komuś wyślę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, myślałam i wymyśliłam, ze dam radę i mam już pomysł więc z wielką chęcią przyłączę się do Twojej zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, gdybym ja tylko miała dryg do karteczek... Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czuję się zmolestowana... ;-)
    dołączam

    OdpowiedzUsuń
  12. Poddaje się, czasu nie mam kompletnie,ale nie potrafię się oprzeć Twojej wymiance, więc tak prawie na ostatnią chwilę ale się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie mam wyboru, też się zapisuję :) Trzymaj kciuki za dotrzymanie terminu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że czasu brakuje nie tylko mi, ale Ewa tak kusi, że nie można się jej oprzeć. W ostatniej chwili zapisuję się też ja, mam nadzieję, że przez ferie uda mi się coś więcej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oto jestem, wpadłam z impetem w ostatniej chwili...miłość nigdy się nie starzeje:-)
    http://5porroku.blogspot.com/ zapisuję się i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli jeszcze mogę to ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wieczór, spojrzałam na zegar, i co? chyba zdążyłam. Zapisuję się, zaraz wklejam banerek.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Och jaka szkoda że dopiero teraz odkryłam taka fajną zabawę...

    OdpowiedzUsuń