grubasek

wtorek, 8 października 2019

wyzwanie 10!

Nasze prace

   Ula K.




   Zacisze Lenki










      Basia







   Kicikicitata









   Basia Pawlak


   Mięta




   Montownia










   Gosikowy Zakątek








   Au-une







   Ania Iwańska











   Ella




   Agatka Baran




   Małgosia X




   Daga













   Ewinkowe cięcie gięcie






   hubka38










Witajcie kochani!
Spieszę z krótkim podsumowaniem.
Wspaniale poradziliście sobie z motywem trójkąta! Sporo Waszych pomysłów zachowałam w pamięci i wykorzystam- dziękuję!

A oto nasza wrześniowa  loża:


 3 członków

7 członków

  4 członków

 3  członków

Mnie poszło kiepskawo, co prawda na ukończeniu jeszcze zimowa, ale na dziś tylko VIP :-D

Oczywiście proszę o sprawdzenie, czy wszystko jest, czy wszystko się zgadza, bo czasem nie widać kolorowania.

A teraz to, na co czekacie czyli nowiutkie, świeżutkie 
wyzwanko :-D



Buziaki i udanej zabawy!

13 komentarzy:

  1. A ja miałam podrzucić jeszcze dwie świąteczne :-( Myślałam, że do 9 mamy czas, trudno, moja wina. Tekturka nie musi być malowana? Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu- dorzucaj!!! :-D tekturka nie musi być malowana, ale jakiś element na supervipa jak zwykle pokolorowany(np. obrazek, digisek)

      Usuń
    2. Niebieską dam do trójkątów a czerwoną do obecnego wyzwania, bo ma bombkę tekturkową. Może chociaż raz powalczę o supervipa ;-)

      Usuń
  2. Wow! To K w nawiasie daje do myślenia. :P Tekturka jest dla mnie megawyzwaniem, ale z tekturą już lepiej. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jest extra , ostatnio uzupełniłam zapas tekturek :-)
    Buziaki i lecę szukać inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, w trójkątach się nie popisałam. A co do nowych wytycznych - to tekturkowe wycinanki też się liczą? Mam na myśli te wycinane laserowo z beermaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam zrobione kartki do zabawy z motywem u Ewy z Biblioteki Rękodzieła (w tym miesiącu - tekturka:), więc upiekę dwie pieczenie przy jednym ogniu:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewus a tekturka moze byc np. Tył bloku technicznego ? Bo takich ze sklepu chyba wiele nie posiadam 😬

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym dodać karteczkę, ale nie wiem gdzie jest ten właściwy przycisk "dodaj":):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij link z pracą lub zdjęcie na adres zwolkowa@poczta.onet.pl

      Usuń