grubasek

piątek, 4 października 2019

Ulcia, Ania czyli nadganianie

Niestety- zawaliłam w tym miesiącu sporo rzeczy....priorytetem była praca zawodowa i syn, a raczej syn i praca zawodowa.

Dziś piątunio, a że przeziębienie trochę złagodniało, to i wzięłam się do roboty.

Powstała taka świeżynka, bo skończyłam przed chwilą- to karteczka/parawan dla Ulci i paseczki dla Ani- przepraszam dziewczyny!













Lepsze zdjątka będą jutro!
Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję, że wreszcie do Was pozaglądam:-D

14 komentarzy:

  1. Wiadomo, że rodzina i praca najważniejsza, a potem dopiero cała reszta. Ale mimo ograniczonego czasu i tak udało Ci się zrobić super kartę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu zdrowiej kochana i pokazuj nam więcej takich cudnych prac :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hubciu, Królowo kolorowania! Ten skrzat jest rewelacyjny. Ja na swój parawanik nie miałam wcale pomysłu. Myślałam i myślałam. A Ty rach ciach i takie cudo zrobiłaś!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, rewelacyjny parawan. Ten skrzacik jest świetny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje kolorowanki, są tak perfekcyjne, że aż dech zapiera. Szczęściarze z tych co posiadają już karteczki od Ciebie Ewuniu. Parawanik rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia, ale czemu przepraszasz!!!! Kartka jest genialna!!! a w życiu są ważniejsze rzeczy niż kartki tak jak sama napisałaś ;) cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka jak to u Ciebie bywa. spóźnienie usprawiedliwione , dorzuć do pażdziernikowej żaby.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę☺️ a kartka prześliczna, bardzo mi się podoba i ten elfik! Cudowna w moim klimacie.☺️Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te soczyste kolory na ciemnym tle w Twoich kartkach :-)Nie jesteś jedyną osobą, która łączy wyzwania ;-)To tylko zabawy i zawsze można nadrobić zaległości ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-) Ja wczoraj w tym deszczu zbierałam grzyby, ciekawe czy moje przeziębienie po tym zmoknięciu się rozwinie czy minie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka.W takiej formie jeszcze nie robiłam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń