grubasek

czwartek, 9 czerwca 2016

Wyzwanie#3

Nasze prace

Raeszka


Kwiatkosia


Tina



Etoilee



barbaratoja




Ania Kurtasz



Iza kicikicitata

Ella Karto_flana



Bogusia Matusiak




Ewa Gil



Jadzia


Małgosia 


Tereska


Danusia




Elunia


Sosnowy Gaik




Ania Iwańska




Lidzia Czarna Dama




hubka38





M-ka Strach (Zajawka)




Ulcia K.





Viola





Małgosia Zoltek



Kochane!

Najpierw pragnę Wam podziękować za poprzednie prace- jakie Wy macie pomysły! Prace są naprawdę bardzo oryginalne!!!

Ponieważ ostatnio brak mi kolorów i marzy mi się odpoczynek w zapachu polnych kwiatów, postanowiłam dać na wyzwanie coś, co każda z nas chyba lubi





Oczywiście nie boimy się mediów: farba, tusz, mgiełka, gesso, glossy accent i inne....

Niech Wasze prace będą "żywe", pełne kolorów, motyli, słońca! Co tam chcecie!

Czekam z niecierpliwością, co tam wymyślicie:-D

Czas do 7 lipca !

Buziam cieplutko!

27 komentarzy:

  1. Jak ja nienawidzę mediów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oj. oj trza bedzie glowka poruszac, swietne wyzwanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, jak nic coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, łatwo nie będzie, ale chyba każda z nas coś wymodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no przyznaję , że temat niezbyt mi przyjazny , bo nie lubię mediów, nie lubię "ciaprania" i mi to nie wychodzi . Ale ... jak się zobowiązałam to coś zrobię na pewno . Może w necie znajdę jakieś inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Ewuniu, Ewuniu, Ty nas wykończysz... Już sama łąka jest dla mnie trudnym tematem a co dopiero media, których ja nie używam, bo to nie mój styl. Na szczęście mam w domu jakiś jeden tusz to co najwyżej jego użyję. Kobieto zlituj się za miesiąc i daj coś łatwego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero będą piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiema rencami podpisuję się pod tym co napisały Ania i Lidka!
    Ale skoro się zobowiązałam to coś wymyślę - chyba :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z łąką problemu nie będzie, media dla mnie obce... muszę oswoić:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No może tego etapu nie przegapię:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny raz mnie zaskoczyłaś. Oczywiście podejmuję wyzwanie :).

    Małgosia zrobiła super kartkę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Łąka,cudowny temat :) Chętnie się dołączę jeśli można ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewka,już doczytałam,ale dzięki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne prace, dziewczyny się postarały :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mediowanie to nie moja bajka,ale coś tam wymodziłam i mam nadzieję ,że zaliczysz Ewuniu.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli jeszcze raz( nie daj bosze) będę chciała ozdabiać farbami torebkę, to muszę pamiętać, by przed pracą wymienić ją na białą !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja karteczka http://eetoilee.blogspot.com/2016/07/aczka-na-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne prace :)
    Mogę dołączyć do zabawy ?
    Muszę poczytać regulamin,jakby co to z chęcią dołączę do tych znakomitości ;)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń