grubasek

piątek, 8 lutego 2019

Zabawa z motywem - wyzwanie#2



Nasze prace:

Tina J.





  Barbaratoja





Raeszka












  Eniutek





Viola






kicikicitata









 Ann Goldwin




 Basia





Zacisze Lenki














Basia Pawlak














Au-une





Nawanna




















Zofiko








Ania Iwańska







Danka









Ulcia K.








Agulek






 Monika Montownia







 Małgosia X









Agatka Baran









Ella







     Daga




















Gosikowy zakątek














 Ewinka













   hubka38
















Witajcie!
Zanim pojawi się nowy motyw, króciutkie podsumowanie.

Nasza ekipa z oknami i drzwiami liczy:

 7 członków

 6 Vipów

 13 Supervipów

a nawet

 2 Vipówsuperplus!!! 

Zrobili oni więcej niż 3 karteczki z obowiązującymi zasadami.

Dla wszystkich ogromne brawa!

Galeria jest tak piękna, że oglądałam ją co kilka dni od nowa:-D

Mam nadzieję, że czas pozwoli Wam dalej wspólnie się bawić:-D

Od dziś....zaczynamy wyzwanie#2!!!



Ja już mam milion pomysłów, a Wy?

Zapraszam do wspólnej zabawy!!!


19 komentarzy:

  1. No super, coś podobnego chodziło mi po głowie :-) Myślałam co prawda o ptaszkach ale to prawie to samo bo skrzydełka mają :-)
    Porywam banerek i działam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ciekawe, ile osób myślało, że serce? ;-D

      Usuń
    2. Ewa kartki mam już poskładać, tylko posklejać . Ale błagam Cię odpuść mi to kolorowanie, bo inaczej Cię zmuszę do stawiania krzyżyków :-) :-)

      Usuń
    3. Ania, to zrób 4 karteczki bez kolorowania na superVipa, może być?

      Usuń
  2. Super, możliwości wiele.:) Postaram się dołączyć. Banerek już porwałam. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam pewna, że nie wpasujesz się z wytyczną w walentynki ;-)
    Chociaż ... niektórzy twierdzą, że prawdziwa miłość uskrzydla ;-)
    Zatem temat skrzydeł jest bardzo szeroki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, świetny temat i daje ogromne pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podoba mi się :)) I dobrze, że nie serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat -bomba !!!! Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super temat wybrałaś dla nas :).

    Teraz pozostaje zabrać się do kartkowania :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dzieje się za Twoja sprawą Ewuniu! Coraz to bardziej zaskakujesz pomysłami. Może nie wszystkich wyjadaczy karteczkowych, ale mnie bardzo. Trzymam kciuki za realizację Twoich pomysłów:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny motyw! Bawię się dalej, chociaż ja jak i Ania - do malowania mam dwie lewe łapki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy można będzie dorobić karteczki do wcześniejszych wyzwań? Zamówiłam wykrojnik z drzwiami, chętnie zrobię jeszcze jakąś kartkę z drzwiami - czy będę mogła ją zgłosić do stycznia, czy już nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. To co bawimy sie dalej ....:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł ze skrzydłami :-)
    Zaczynam kombinować już w głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i różnorodne kartki powstały w temacie skrzydeł :-) Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń