grubasek

czwartek, 7 lutego 2019

Komunijne- zaproszenie

Kumpela poprosiła mnie o zaproszenia komunijne- dla dziewczynki. Chciała takie proste- serduszko na środku, na nim słowa zaproszenia, z boku listek i kwiatuszek. Ale oczywiście ja, jak tylko zobaczyłam nowe polskie wykrojniki, to skusiłam się i powstało takie, na próbę


Chciałam Wam pokazać to zaproszenie nie ze względu na jakąś oryginalność czy inne walory, ale ze względu na wykrojnik. Jak wiecie, nie przepadam za "składaczkami" ze scrapek, bo wolę stemple, ale...nieraz taki wykrojnik się bardzo przydaje!

Plusy wykrojnika "I love craft"

- jedna blaszka- nic się ni pogubi
-super wycinają
-świetny pomysł - włoski super zgrane z buźką i innymi elementami(buźkę wkłada się pod włosy- łatwo przykleić)
- cena- 22 zł!!!!!!!!!!!!
- są polskie:-D

Minusy? Co dla jednych jest zaletą, dla innych może być wadą- są na jednej blaszce, więc wycięcie w kilku kolorach poszczególnych elementów sprawia niewielką trudność. Dostępne są na razie tylko w scrap pasji, a tak naprawdę...niedostępne, bo nowa partia wyprzedanych wykrojników przyjdzie pod koniec lutego.

Ponieważ na fb pojawiła się grupa, która już wykorzystała ten wykrojnik do "zgapienia" i wysłania go na al.....ss, apeluję- kupujmy polskie, bo nasze. I tanie!

Buziaki!

PS Dziewuszki z zabawy z motywem- znaczki poprzyznawane- jeśli coś pomyliłam, piszcie!(zajrzyjcie do wytycznych zabawy- dodałam tam znaczki specjalnie zrobione przez mojego mężula:-)) Dziś ostatni dzień pierwszego motywu- jutro nowy!


17 komentarzy:

  1. Śliczne. Właśnie wczoraj dotarły do mnie te wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) dobre bo nasze polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie zaproszenie :-) Dziewczynka śliczna, a cena wykrojnika rzeczywiście nie wygórowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka! I wykrojnik też. Cała ta partia wykrojników była cudna! I ceny normalne - czyli da się! Mam nadzieję, że pod koniec lutego uda mi się je dorwać. Tam był też napis na blaszce, taki jak lubię. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykrojnik świetny i zaproszenie tez super.
    Znaczki są bombowe !! Gratulacje dla małzonak .
    Buziaki
    P.S. Ewciu popraw tam gdzie jest Pawanna powinno być Nawanna - to dwie różne osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenie i wykrojnik, mnie urzekł ten koronkowy z IHS, bo dzieciaczki kupiłam sobie w zeszłym roku w Craft Passion, więc mam zamiar na koniec miesiąca polować jak tylko pojawią się w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykrojnik cudowny, muszę na niego zapolować:)
    A karteczka wyszła cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, zaproszenie jest przepiękne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenie rewelacyjne. wykrojnik super

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wykrojnik i piękne zaproszenie.:) Podziękowania Ewuniu dla Twojego męża za piękne znaczki i dla Ciebie za ogarnięcie zabawy - ile ślicznych karteczek powstało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zaproszenie! Muszę wypróbować swoje, bo też kupiłam, skusiła mnie cena :)) A wykrojniki faktycznie wycinają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely card Ewa! You created it to be so elegant.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zaproszenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wykonane zaproszenie :) Nie miałąm pojęcia ,że mamy swoje rodzime wykrojniki. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wykrojnik i chciałam go kupić, ale wyszedł 🙂
    Zachęciłaś mnie, będę szukać. Oprócz tego, że śliczny scrapek, to jeszcze cena nie jest wygórowana.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń