grubasek

niedziela, 21 lutego 2016

V etap zabawy karteczkowej

 proszę przeczytać notkę pod pracami:-D


A to nasze prace(podlinkowane- zaglądajcie/komentujcie:-)):

                                     Ula K. 



                                                                    Iza Hebda


                        Karteluszki Reni


                               Zajawka 


                        Ania Iwańska



                      Szydełkowo mi



                    Anna Maksymiuk



                        Agata Baran






                      Małgosia Zoltek



Natalia F.- Zaczarowany papier


                                      Etoilee



                               Danusia



                     Sosnowy Gaik

                                 Basia- Barbaratoja


                                   Viola


                        Ela (karto_flana)

                                      hubka38


                                 Elunia

                                    Lidzia

                          Danuta Kielar

                       Witaminka

                                Tina J.

                     Kornelia (misiek77)



                            Evebellart

                       Atramk- Marta Woś
                 Agnieszka Wardzińska

 
                            Klara D.


                              Tereska


                            CreaDiva




  Rozpoczynamy kolejny etap zabawy :-)

Uwaga I- bardzo Was proszę o wysyłanie do mnie maila z:

- zmiejszonym zdjęciem swojej karteczki, na którym będzie nazwa bloga

-  linkiem do waszego posta z karteczką- zrobię odsyłacze, abyśmy mogły komentować nasze prace

- podpisem, który chcecie, aby znalazł się koło zdjęcia :imię, nazwisko czy nick

Uwaga II

Może zadania czasem są trudne, ale...starajcie się zrobić karteczkę dokładnie pod wytyczne. Nio...nie może być za łatwo ;-D



hardcora obiecuję za tydzień;-D, a dziś....


Udanej zabawy...hłe hłe hłe....

Buziaki!

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana a jak zmniejszyć fotkę i do jakiego rozmiaru?

      Usuń
  2. Oj Ewa Ewa. Co my się z Tobą mamy. Aż boję się myśleć co w przyszłym tygodniu nam zaserwujesz. :) Pewien pomysł mam. Coś się zrobi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W najczarniejszych myślach nie pomyślałam, że możesz wymyślić ...guziki.
    Tym razem chyba jednak pasuje... ;)Póki co jakoś mi te guziki nie pasują do mojej wizji karteczek wielkanocnych ;)
    Jesteś niesamowita Ewo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ewa,Ewa guzik to jest z pętelką a nie z Wielkanocą :))
    Idę myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super- uwielbiam guzikowe prace toteż będę Wam tu kibicować ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ledwo wyrobiłam się z poprzednim etapem, ciekawe czy z guzikiem dam radę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się cieszę na guziki co zresztą widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat bardzo wdzięczny,z pewnością dam radę ,tylko muszę iść na poszukiwanie guzików.Kto wie czy czasem gdzieś w starszych ciuchach ich nie upoluję .
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. guziki mam, ale pomysłu na kartkę z nimi jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój sweterek pozbył się jednego guzika;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa, to z Ulcią poszalałyście. Ciekawe, która z Was na ten pomysł wpadła, a tak swoją drogą, to nawet myślałam o guzikach, jakby tu z nich jajco lub kurczaka zrobić. Coś pomyślę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu a skąd u Ciebie takie podejrzenia, że my razem coś... hahaha... my z Ewą to pokrewne dusze to i pomysły podobne mamy... a ja guziki bardzo, bardzo lubię :) z pewnością wymyślisz coś pięknego :)

      Usuń
  12. Oj Ewcia .. masz jednak niesamowicie oryginalne pomysły. Guziki a czemu nie ... nie robiłam jeszcze kartki z guzikiem , kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)
    A nie myślałaś , żeby się zaprzyjaźnić z żabką?? miałabyś dużo mnie roboty. Tu masz linka do kursiku jak to zrobić. Ja się z niego uczyła i się udało:-)
    http://vademecumblogera.pl/2014/03/jak-zorganizowac-wyzwanie-i-dlaczego-warto-to-zrobic.html#
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, myślałam o żabce. Ale ponieważ chcę mieć galerię prac u sibie do ogladania, musiałabym mieć tę płatą wersję. Na razie zoatanie tak, ale w wakacje przysięde i może jakaś następna większa akcja będzie już z okienkami:-D Dziękuję za podpowiedź i link- na pewno skorzystam!

      Usuń
  13. Obiecujesz i obiecujesz ten Hardcore:-). może tak będziesz przesuwac ze nas w ogóle ominie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się temat:) Zabieram się do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Guzik? O rany, no to musze pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prace dziewczyny wykonały :).

    Ooo, Wielkanoc z guzikiem już czekam na podsumowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne kartki! dziewczyny poczyniły cuda. Tyle tu u Ciebie świątecznych akcentów, że aż pachnie Wielkanocą :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamuniu - ale piękne prace :))) dobrze tak zajrzeć jeszcze po czasie... ;)

    OdpowiedzUsuń