grubasek

czwartek, 2 kwietnia 2015

Ogłaszam, ogłaszam!

Zwyciężczynią II etapu wymianki karteczkowej zostaje - 

CreaDiva!

Po konsultacji mailowej banerek do III etapu zabawy karteczkowej z cytatem w tle wygląda następująco


Ciekawa jestem Waszego zdania, dla mnie motyw bombowy!!!

Zapraszam wszystkie dwuetapowe wyjadaczki, a może znajdzie się jeszcze ktoś chętny?

11 kwietnia ogłoszę pary wymiankowe. W sumie karteczkę pomału już można robić, a potem tylko gadżecik i wysyłka.

Zapraszam serdecznie do zabawy!

Bonus- widok z mojego okna(8:00)- a może wracamy do zabawy zimowy widok z mojego okna?;-)



Buziam!


20 komentarzy:

  1. Ja oczywiście chętnie biorę udział i w trzecim etapie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, motyw mi się podoba :D muszę się zastanowić ;)
    u mnie na szczęście od rana słońce, jest też trochę chmur ale (póki co...) nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam:) A biało to było u mnie wczoraj;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja po raz pierwszy i chciałabym dołączyć do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych,spokojnych Świąt Wielkanocnych....

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też:) hmmm zaczynamy kolejny etap:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, a za oknem rano była zima :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie gradobicie wczoraj było

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się na trzeci etap

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się też zapisuję. U nas słonecznie, ale wczoraj ostro wiało! A przy okazji: Radosnych, rodzinnych i spokojnych Świąt. Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też oczywiście się zgłaszam, sama nas wpakowałam w ten motyw! :-) Niezłą zimę masz za oknem, u nas jak w garncu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zapisuję się myśląc nad cytatem... Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Fajny temat. Trzeba coś pokombinować :).

    OdpowiedzUsuń
  14. temat super, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście i ja się zapisuję na kolejny etap, temat - "rzeka" :) Przy okazji Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a i zapomniałam pogratulować Krysi wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo komplikacji przy drugim etapie karteczkowej wymianki (opisałam dziś wszystko na swoim blogu) nieśmiało zgłaszam swój udział. Może nie będzie tak źle jak poprzednio. Pozdrawiam wszystkich chętnych do wymianek:))

    OdpowiedzUsuń