grubasek

niedziela, 19 kwietnia 2015

imprezowo!

Pewnie niektóre z Was są ciekawe prezentu?





Laleczki zamówiłyśmy z kumpelami u  AneaArt, jeśli jeszcze nie znacie jej bloga- zajrzyjcie!Dziękuję!Bardzo się podobały!

Oczywiście nie byłabym sobą, w dodatku podpuszczona przez przyjaciółkę Gosię, żeby dorobić biżuty. I myślę, że kapelutki tez poznałyście?! Kapelusiki CreaDivy!!!
Ostał się tylko jeden :-(, więc szanowna  koleżanka niech szykuje się już na molestowanie w tej sprawie:-). Laleczki pięknie odszyte, czy ja się kiedyś tak nauczę szyć?
Ach, jak mnie korci następna tilda............... Karteczkę też trochę przerobiłam - dodałam do oryginału(karetczka w środku) kilka większych kartek, bo fajnie laleczki się ułożyły.
Bałam się , że nie zdążę z karteczką i dlatego zamówiłam---ech....nie popisałam się.

Chciałam Wam pokazać jeszcze ,  jaką wczoraj miałyśmy zabawę na imprezie.
Została zamówiona fotobudka- przebierałyśmy się i robiłyśmy sobie zdjęcia z rekwizytami.

Miałyśmy się przebrać- lata 70. Miałam skórzany długi płaszcz, pierścień rodowy:-). Niestety chyba nie mam ani jednego zdjęcia w pełnym "umundurowaniu", bo sama robiłam a mnie nikt ;-)

A tu juz zdjęcia z fotobudki - będę miała jeszcze kilka, jeśli chcecie, to kiedyś wrzucę:-)





A tu jeszcze z solenizantką


Buziam niedzielnie- a z pracą wymiankową jestem w polu.......














20 komentarzy:

  1. Piękne prezenty i piękne zdjecia:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent rewelacja i panie ze zdjęć tez. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezencik ;) ja nie mam takich koleżanek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przebranie, wygladasz super. Impreza jak widać udana

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, aż się buzia sama śmieje na Wasz widok, musiało byc super. A prezent świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent rewelacyjny! Lale śliczne...te szyte i te poprzebierane...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no to było bardzo udane spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post :) have a nice week! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, czyli mówisz, że bawiłaś się PRAWIE tak dobrze jak my w Krakowie? :-P A tak na serio - piękny prezent i kapelusze nawet się przydały (rozumiem, że mam szykować więcej? :-)). A zdjęcia boskie, widać że zwariowane z was kumpele, tylko pozazdrościć takich przyjaźni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie kapelutków to ja się odezwę- oczywiście- produkuj, produkuj!

      Usuń
  10. Ale impreza!!! Super pomysł z tą fotobudką.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj widzę że imprezka udana....

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent super, a lale piękne i te szmacianki, i te przebieranki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezencik superowy, świetny pomysł. A widać, że imprezka fajna była. Czekam na więcej fotek bo są świetne. A z wymianką ja też ciut w polu ale do piątku dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prezencik świetny!!! fajne babki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowe te lale!
    A Ty wyglądałaś bosko :D szczególnie podoba mi się zdjęcie w uszach Myszki Minnie, jest urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prezent rewelacyjny! A focie? Pomysł w dziesiatkę!!

    OdpowiedzUsuń