grubasek

piątek, 3 kwietnia 2015

prywatny finał wymianki karteczkowej

Dziewuszki!

Czekam na jeszcze jedno zdjęcie, więc podsumowanie zrobię we wtorek.

Dzi,ś jak w tytule, prywatny finał naszek ekspresowej wymianki.

Moją para była Basia Niezgoda i takie cudeńko do mnie doszło




zdjęcia nadesłane przez Basię.

Ja chciałam coś wyjątkowego, ale nie wiem, czy nie przedobrzyłam(jak to ja:-))


                                                                             a w środku



Basiu, dziękuję za radość, którą mi sprawiłaś!

Dziewuszki, chciałam podziękowac serdecznie wszystkim, którzy przysłali mi karteczki! Ale chyba nie muszę Wam tłumaczyć, jaka to frajda je dostawać, prawda?
Jeśli kogoś pominęłam, to bardzo przepraszam- synuś mi zachorował i nocki nieprzespane, już głupieję, komu wysłałam a komu nie, bo sobie, cholewcia, nie zapisałam!
Karteczki dorabiałam jeszcze wczoraj i wczoraj poszła 3 partia. Pomimo że priorytet, to na pewno dojdą po świętach, za co z góry z przepraszam. I jeszcze powklejałam życzenia- wybaczcie, jeśli ktoś na tym punkcie wyczulony.

Pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt!

Buziaki!


PS Wszystkimi karteczkami i prezencikami pochwalę się po świętach :-D



15 komentarzy:

  1. Obie karteczki są wyjątkowe i robią wrażenie:) A kartka ze schowkiem na czekoladę to jest patent-super!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, obie karteczki niesamowite, aż miło oglądać :-) Tobie też życzę Wesołych! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie Ewciu przede wszystkim zdrowych, radosnych i spokojnych świąt w gronie rodzinnym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie Ewciu!
    Spokojnych i zdrowych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki, powoli staję się od nich uzależniona.
    Synkowi zdrówka życzę, a całej rodzince Wesołych Świąt, na przekór chorobom i pogodzie.))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden i drugi prezent bardzo ładny:) wydaje mi się, że wymianka udana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną karteczkę dostałaś :) a środek Twojej - genialny :)
    Radosnych, rodzinnych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogodnych i zdrowych Świąt, Ewa.
    I wypoczywaj, bo widzę, że ostatnio kręcisz na wysokich obrotach :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła;
    Zdrowych i pogodnych
    Z odrobiną artyzmu i kreatwności
    Pełnych humoru i pasji
    Świąt Wielkanocnych życzy
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych świąt,wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń