grubasek

sobota, 11 kwietnia 2015

Prototyp

Dostałam od Bożenki wiklinowe miseczki, podstawki/? I kombinowałam, jakby je tu wykorzystać.
W końcu powstał taki wiosenny stroik i poleciał jako niespodziewajka:-)

Oceniajcie!!!



(różyczka Dorotki- ja sobie mogę pomarzyć, że taka zrobię;-)

Zgłaszam TU


i jeszcze taki dodatek był



info I

zakończone zapisy do zabawy karteczkowej- wieczorem maszyna losujaca połączy nas w pary.

infoII

dzis ostatni dzień zapisów na wymiankę parakulinarną- jesli dobrze pamiętam, to jest nieparzysta liczba osób, oj- będę molestować;-0

Buziam późną nocą...

14 komentarzy:

  1. mnie sie podoba- prosty, delikatny i kolorach jakie lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to trzepaczka do dywanów;) hehe:)
    fajny a'la wianuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam:
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/04/imieninowa-kartka-i-przydasie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wykorzystany bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wykorzystałaś tą miseczkę :) piękny stroik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdy przymknąć oczy, można usłyszeć wiosenny świergot ptaszęcia. Miałaś super pomysł na miseczkę; piękny stroik. Cieplutko pozdrawiam i witam po długiej nieobecności :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stroik Ci wyszedł,mega wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł, sama bym tego nie wymyśliła! Aż zazdroszczę tej niespodziewajczyni :-)A bransoletki też fajne, bardzo mi się podoba ta z motywem maski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa kompozycja, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. łudząco udaje koszyczek ;-D
    prawie mnie oczka oszukały, i jaki fajny rajski ptaszorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wianek, uwielbiam takie eleganckie i bransoletki:) szczególnie mnie urzekła ta fuksja :)

    OdpowiedzUsuń