grubasek

środa, 8 kwietnia 2015

To ja też się chwalę:-)

Oglądam u Was karteczki i inne cuda, jakie dostałyście. 

Czas też się pochwalić,a co!














 Dziewuszki! Za wszystkie karteczki serdecznie dziękuję! Mam nadzieję, że do wszystkich wysłałam, ale z ręką na sercu, to już sama nie wiem:-(. Mam już potwierdzenie- do jednej osoby wysłałam dwie! ;-D Obiecuję się poprawić i nadrobić, jakby co:-)

A teraz jeszcze najcudniejszy wianek jaki miałam- od "mam wenę"- jakimś fartem udało mi się go wygrać:-). Jest zachwycający! Nie wiem, czy tez tak macie, ale czyjeś dzieła podobają mi się bardziej niz własne ;-D




A wiecie co jest najgorsze? Że święta minęły i trzeba ten wianuszek schować!!!!!!!!!
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..............................

I jeszcze prezent od mamy mojego ucznia- podziwiam!



Buziam Was i jeszcze raz za wszystko dziękuję!

PS Jak zabezpieczyć masę fimo(glinkę) przed powietrzem/wysychaniem? W czym, po otwarciu opakowania, ją zamknąć? POMÓŻCIE!





17 komentarzy:

  1. Ale dostałaś karteczek i wszystkie śliczne :).

    Gratuluję super wygranej :).

    Miły gest od mamy ucznia i śliczny podarunek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję- wianek jest cudowny!!
    Ja też tak chyba mam, bo często słyszę że przecież mogłabym sama takie coś zrobić, kiedy zachwycam się czyimiś pracami, ale to zdecydowanie nie to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na fimo niestety nie znam się wcale, myślałas może o woreczkach strunowych?
    Prezenty piękne, wianek jest urzekający, a karteczek zazdroszczę :)))
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale karteczek, huhu! Wszystkie piękne :)
    a wianek... przepiękny, zazdraszczam :)
    a to dzieło mamy Twojego ucznia - to już w ogóle szczęka mi opadła - CUDO!

    Taką glinkę fimo miałam kiedyś, ale z tego co pamiętam to ją komuś oddałam :) bo wiedziałam, że raczej nie zużyję... nie wiem, jak ją zabezpieczyć, może spróbuj folią...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i prezenty, ale wianuszek.. brak słów! Cudo! :)
    Co do masy fimo to powinny wystarczyć woreczki strunowe, ale wystarczą na jakiś czas, więc zużyj ją czym prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty:)
    z fimo nie pomogę niestety, ale pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczki śliczne, ale wianek zachwyca, co do prac innych też je wolę niż własne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest sie czym chwalić.A wianuszek z pisankami cudny. Farciara z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystkie karteczki, tylko że nie podpisałaś która od kogo, można by zrobić konkursik w zgadywanie, ja na bank rozpoznaję autorki kilku z nich, ale reszty tylko się domyślam :-) Wianek śliczny, też zazdroszczę. A co do fimo - miałam to raz w życiu w rękach i nie mam pojęcia, proszę o łatwiejsze pytania w przyszłości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu- jakby przyszły niepopodpisywane to 80% zgadłabym na pewno:-)

      Usuń
  10. Gratuluję wygranej! cudo po prostu, a karteczki i prezent prześliczne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne kartki, kurczak w jajku też bomba ale to wianek jest naj.....
    i rzeczywiście aż żal chować :)
    fimo przechowuję w pudełku (takim do żywności) próżniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteluszki rewelacja....większość ma tak że podoba się kogoś a nie nasze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, wianuszek super, ale to jajo na koniec mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten bukiet udało Ci się wygrać i cudowny stroik dostałaś :) ludzie to naprawdę mają talenty:)

    OdpowiedzUsuń