grubasek

sobota, 25 kwietnia 2015

robi się

- parakulinarna na ukończeniu

- zestawiki lalek PRIMY zrobione

- obiecana jeszcze w zimie niespodziewajka(ale nie na termin;-)) w połowie zdjełana

Nie jest źle.

Nie wiem, czy zdążę, ale chciałabym jeszcze karteczkę zrobić do wylicytowanej dla Patryka biżuterii.

dziś byłam na działeczce. Spaliliśmy grilla- oczywiście w przenośni. Robię pożegnanie obżarstwa, bo
ostatnio jakoś sporo przybrałam i jestem grubą beczką:-). czas się wziąć! ;-)

Byliśmy tez dzisiaj w lesie(niedaleko dziuałki) i chciałabym Was zachęcić do zabawy


Hubiś z konikiem spacerowali po lesie


las zachęcał do zabawy


niestety konik nie chciał słuchać Hubisia i wykorzystał chwilę nieuwagi, aby sie ulotnić....



a skończyło się tak



a teraz na poprawę nastroju MEGA WYPASIONY BONUS!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kobieta-wiking mówi Wam: buziaki!










18 komentarzy:

  1. Ja prezent z Twojej wymianki dzisiaj wysłałam i mam nadzieję, że się spodoba :).

    Oj wiem coś o bonusowych kilogramach ... Mam jutro w planach przejażdżkę na rowerze, a potem kiełbaska grilowana hihi. Jednak droga powrotna też na rowerze, to się spali ;).

    Super spacerek :).

    No, no niezła z Ciebie wojowniczka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ostatnie zdjęcie - genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiking z Ciebie - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne fotki! Nie widać żadnych bonusowych kilogramów! Kościste babki są okropne :-)
    Powiedz swoim synom, że dzierganie dla nich skończę w majówkę. Miałam kupę pracy w szkole i do tego kilka płatnych zamówień. Sorrki, że tak długo to trwa. Wiem, że dałaś mi czas, ale czuję, że nadużywam Twojej cierpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci że przystojna z Ciebie babka o ile mogę tak powiedzieć:) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia:) ja zawilce mam w swoim ogrodzie i zachwycam sie nieustannie:)
    miłej niedzieli, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotka;) A konika widać, że ciężko upilnować. Poczuł zew natury

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajna fota :) Miło, tu u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne fotki z leśnego spaceru

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaa cię kręcę, ale fajny bonus :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonusik świetny :):) fajna kobietka z Ciebie no i koleżanki też fajne :):) spacer po lesie też chcę- na majówkę jadę na wieś do rodziców i liczę na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha, kobieta-wiking wymiata! Nastrój poprawiłaś mi niesamowicie! :-) A fotorelacja ze spaceru też mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia z konikiem fajne, ale kobieta wiking bije na głowę wszystko! Zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieta nie jedno ma imię....ale Wiking niesamowita! fajna relacja ze spacerku...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. BONUS fajniejszy ;) ale niesforny kucyk też musi mieć swoje pięć minut ... dziękuję za udział w zabawie w imieniu DT AP :)

    OdpowiedzUsuń