grubasek

czwartek, 23 kwietnia 2015

Lubię/ nie lubię

Witajcie!

Jeszcze jdeno wyzwanko, którego, jak na razie, nie opuściłam.

Rządzi fiolet. Nie twierdzę, że nie lubię tego koloru- podoba mi się, ale.....jakoś fioletu nie noszę.

Oczywiście naszyjnik powstał na potrzebę wyzwania i nie wiem, jak długo przeżyje....



zabawa TUTAJ

Naszyjnik z: agatów, jadeitu, marmuru, howlitu i hematytu



lepsze kolory



Marmur, który wygląda jak czerwony, w rzeczywistości ma kolor fuksji:-) Uwielbiam kamienie, gdy robię z nich biżuterię, czuję, że to jest to. Niestety mają jedną wadę- są drogie. Czasami musi dużo wody upłynąć zanim je "opchnę" ;-)

Dziś kolejny dzień z niespodzianką:-), jestem jak dziecko- cieszę się ze wszystkiego:-D, ale o tym innym razem.
Czekam już tylko na weekend, bo MUSZĘ dokończyć parakulinarną, zrobić losowanie i może jeszcze popchnąć jakąś obiecajkę. aaaa...i jeszcze paczuszka dla CreaDivy- zwyciężczyni w konkursie wielkanocnym. Czas też brać się za majowe solenizantki:-)


Buziam słonecznie!




52 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik! :) Ja też swego czasu robiłam biżuterię z kamieni i do tej pory je kocham, ale masz rację, że ciężko je sprzedać, bo cena niestety wysoka. Nawet jak sprzedaje się po samych kosztach. Każdy by chciał mieć coś pięknego, oryginalnego, ale za grosze, a tak się nie da ;)
    Moja parakulinarna paczucha już poszła w poniedziałek i pomału myślę nad majowymi dziewczynami, bo czas goni jak szalony i już lada dzień będą świętować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik wybitnie nie moj mam na myśli kolor . fiolet omijam jak mogę )))) nie szkodzi . pracowita z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamienie są śliczne. Czasami mam chęć, żeby zrobić dla siebie coś ładnego z kamieni. Rozglądam się po internetowych sklepach z półproduktami i cena koralików mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik. Cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię fiolet, ale na dekoracjach bardziej niż w biżuterii, ale ten naszyjnik jest cudowny. Moja wymianka już wysłana, a ta którą ja otrzymałam już zjedzona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamienie są piękne :) ja robiłam z podobnych bransoletki... i bardzo dużo osób się nimi zachwycało, szczególnie rodzina :) więc zostały prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kamienie,a te są wyjątkowej urody,a w naszyjniku pięknie dobrane,tworzą zachwycającą całość

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny naszyjnik :).

    Fajne te "fasolkowe" kamienie :).

    Ja prezent na wymiankę parakulinarną wyęlę jutro albo w sobotę.
    Dzisiaj upiekłam ciasteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny naszyjnik :) super dobrałaś kolorki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny naszyjnik, piękne kamienie! Skąd Ty wytrzasnęłaś te "fistaszki"? Są obłędne! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był taki gotowy sznur z kolorowych "fistaszków", który rozbroiłam :-)

      Usuń
  12. Pięknie dobrane kolorki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kamienie i fantastycznie je połączyłaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny naszyjnik zmajstrowałaś , niby sporo róznych kamieni/ koralików a wszystko pasuje do siebie idealnie.
    Pozdrawiam i miłego weekendu zyczę

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Hubciu ,te fistaszkowe koraliki są superowe,lubię takie nieregularne kształty,wprowadzają trochę dzikości do biżuterii.
    Baw się dobrze .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja fiolet bardzo lubię, a fuksję to już w ogóle uwielbiam.Śliczny ten naszyjnik, bardzo w moim guście :-) Ewuś, a pamiętasz, wspominałam Ci o Krakowskiej Wiośnie Craftowej 16.05, zamiast wysyłać przyjedziesz, przekażesz do ręki to co trzeba, zobacz ile pieniędzy zaoszczędzisz, a za to kupisz sobie więcej kamieni :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super lubię ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny naszyjnik fajnie dobrane kształty koralików i kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw kolorów ... a całość wygląda prześlicznie ... dodatkowy plus za naturalne kamienie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Ci wyszedł, i fajnie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to miłej pracy Ewuniu, bo piękno spod Twoich rąk wypływa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny naszyjnik ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny naszyjnik! :) Ja też swego czasu robiłam biżuterię z kamieni i do tej pory sporo jej mam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie odpowiadają takie kolory, radosne, wiosenne. Pachną optymizmem:))

    OdpowiedzUsuń
  25. No proszę, jaka piękna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny ten naszyjnik! Wspaniale kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny naszyjnik i nawet kolor paznokci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny! Świetny dobór kolorów, wszystko idealnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny jest! :) kamienie są naprawdę szykowne i wyglądają świetnie :) naszyjnik szalenie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik piękny i mam nadzieję, że przeżyje niejedno wspaniałe wydarzenie. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny naszyjnik :) i pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny naszyjnik i na dodatek w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów, naszyjnik jest śliczny i radosny.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny naszyjnik. Ciekawe są te fasolki. Nadają uroku całej pracy

    OdpowiedzUsuń
  35. Fuksja to jeden z ładniejszych kolorów :) Przynajmniej wg mnie. Naszyjnik wygląda imponująco, świetnie musi wyglądać "na człowieku" - tyle różnych odcieni :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny :) chętnie bym się nim zaopiekowała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodko landrynkowy , super naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny naszyjnik, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękny. Bardzo mi się ten zestaw kolorów podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kamienie, bardzo ładnie skompletowane. Kamienie rzeczywiście nie są tanie ale o ile w sutaszu czy hafcie szkło czy akryl można zatuszować sznurkami i resztą, o tyle w takim naszyjniku o jego pięknie decyduje dobór kamieni. Twój naszyjnik jest piękny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny naszyjnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny naszyjnik i właśnie kamienie sprawiają, że nie jest zwyczajny, bo każdy kamyk jest inny, oryginalny -ja także uwielbiam kamienie, ale właśnie mają w sobie tę wadę,że ceny są dość wysokie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie naszyjnik zawsze przykuwają wzrok,kamienie mają "to coś" w sobie.
    U mnie te w kolorze fuksji wyglądają na fuksję,może mam kolory w monitorze inaczej ustawione,
    ale w sumie to dobrze bo takie mają być:)) Całość się wspaniale komponuje kolorystycznie.
    Naszyjnik jest bardzo piękny i energetyczny :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna biżuteria!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny naszyjnik. Ja także uwielbiam kamienie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie połączone kamyki! Z podobnych powodów nie robię już biżuterii, bo ostatni mój pobyt na giełdzie nie zwrócił się, ale właśnie najprzyjemniejszą dla mnie zabawą było łączenie nie tylko kolorystyczne, czy dobieranie wg kształtów, ale przede wszystkim tworzenie z kamieni. :))

    OdpowiedzUsuń
  47. lubie połączenie fioletu z różowym,
    szczególnie u małych dziewczynek...
    nie wiem czemu ale podoba mi się bardziej niz oklepany róż, który zresztą też lubię :-)

    ciekawie sie prezentują kamyczki :-)

    OdpowiedzUsuń