grubasek

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wymianka wielkanocna u Lidzi

Był już mały fallstart i niekóre(rzy?) z Was już tę wymiankę widzieli.

ja dostałam paczuszkę od samej organizatorki czyli Lidzi(Czarnej Damy).


zajączki z serwetki- słodziaki!


                                                           a tu jeszcze karczoszek taki


Ja posłałam paczuszkę do Danusi Kielar.


Dziękuję za tyle radości!


Info I 
mam już wszystkie zdjęcia z ekspresowej wymianki karteczkowej, ale jedna jeszcze nie dotarła, więc poczekamy do podsumowania, będzie głosowanie na najładniejszą karteczkę i ....:-)

Info II
Przypominam o zapisach na wymiankę karteczkową do 10.04- motyw "muzyka"- zapraszam!

Info III
Zapisy na wymiankę parakulinarną do 11.04, podawajcie, proszę, w poscie, czy zgadzacie się wysłac za granicę

Info IV
Zagadka: co po raz pierwszy w życiu jadłam w te święta? ;-)

Buziam!


19 komentarzy:

  1. Ta serwetka z zajączkami jest rewelacyjna, te wstążeczki na szyjkach dały świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka super, pomysł na zajączkową serwetkę bardzo oryginalny, a kurka rewelacyjna, Danusia się ucieszy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka... ja już widziałam ;) tylko skomentować nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenciki wymiankowe. To może spróbuje zgadnąć może jadłaś pierwszy raz pasche albo królika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paschy jeszcze nigdy, a królika kilkanascie razy:-)

      Usuń
  5. fajne rzeczy a może jadłaś pierwszy raz owoce morza, małże ośmiorniczki? nie wiem a może flaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce morze uwielbiam- jem często:-) Flaki tez jadałam:-)

      Usuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za wspaniałą paczuszkę wymiankową. Wielkanocne ozdóbki załapały się w dalszą podróż i ucieszyły moje wnuki w Rotterdamie. Tak się zastanawiałam, czy to możliwe, że byłaś moją parą w tej zabawie u Lidzi, okazuje się, że tak.
    Z jedzonka, to może jadłaś po raz pierwszy coś z dziczyzny, np, sarninę lub dzika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu- cieszę się, że ozdóbki się spodobały:-D

      co do zagadki to jesteś bardzo, bardzo blisko!!!!!!

      Usuń
    2. Comber jeleni, jako pieczeń.

      Usuń
    3. No to mi się fuksło.) Dziękuję.)

      Usuń
  7. Jaki cudeńka dziś u Ciebie! :)
    A co mogłaś jeść... skoro Danusia była blisko to stawiam może na jakiegoś dzikiego ptaszka?
    Pozdrawiam już poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Upominki jak cieszą to jest super , ja zostałam wyleczona z wymianek , i mam je poza sobą ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, nawet nie wiesz,jak Cię rozumiem:-), ale się nie poddaję ha ha ha

      Usuń
  9. super prezenty, Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. Super niespodziankę przygotowałaś i super dostałaś :).

    Ja już wiem co przygotuję na "muzykę" i wymiankę kulinarną :).
    Dzisiaj zabieram się powoli do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne prezenty wymiankowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany ja to mam zaległości :) Bardzo było miło mi zrobić dla Ciebie prezent Wielkanocny :)

    OdpowiedzUsuń