grubasek

piątek, 6 stycznia 2017

Hardcorowy zawrót głowy- ostatnia zabawa

Kochani!

Jak już pisałam, prawdopodobnie to ostatnia zabawa, bo namnożyło się ich sporo, a że lubię się bawić, 
to mogę i z innymi:-D

Oto banerek



Właściwie, to zabawa trwa 13 tygodni . Dlaczego?

Bo w pierwszym tygodniu przygotowujemy sobie
.......SŁOICZEK! ;-D
Nigdy nie ogarniałam tusalu, ale niesamowicie podobał mi się sam pomysł wykorzystania słoiczka.
I już tłumaczę, do czego nam on w zabawie. Nie wiem, czy Wy też macie problem, aby nie zbankrutować na wysyłki kartek i paczuszek na święta? Bo ja OGROMNY!
W związku z czym wymyśliłam, że aby zaliczyć zadanie, należy oprócz zrobienia pracy wrzucić do słoiczka odpowiednią kwotę, jaką przyjdzie nam wydać na jej wysłanie. Przykładowo, jeśli zrobimy kartkę i wiemy, że uda nam się ją odpowiednio wcześnie wysłać, do słoiczka wrzucamy 2zł. Jeśli jest to jakaś inna praca, to np. 5,50zł. Co się z tym wiąże- razem ze zdjęciem zrobionej na wyzwanie pracy pokazujecie słoiczek z kasą:-)
Słoiczek ma być od dołu przezroczysty, a czy go od góry ozdobicie(np. decu), czy np. samą pokryweczkę(np.xxx) czy kupicie jakiegoś ładnego gotowca, to już obojętne;-D
W pierwszym tygodniu przysyłamy zdjęcie słoiczka, potem tylko robimy mu zdjęcia i zamieszczamy w postach.

Zasady na 12 tygodni

1)Przygotowujemy pracę na wyzwanie, które pokaże się w niedzielę. Będę dawać wyzwanie z tygodniowym wyprzedzeniem, więc na upartego będą 2 tygodnie.
2) Jak dla mnie będą to głównie kartki wielkanocne, choć mam w planach jakieś świąteczne ozdoby, ale............... zasada jest taka, że możecie zgłosić KAŻDĄ pracę, która zgadza się z wytycznymi i przeznaczona jest do wysyłki- karmimy słoiczek;-D
Może być to praca np. na urodziny i niekoniecznie kartka!
Postaram się, aby co drugi tydzień temat wyzwania był totalnie uniwersalny!

3) Przysyłacie mi zdjęcie pracy na zwolkowa@poczta.onet.pl- zmniejszone, a jeśli ktoś nie umie- zaznacza w mailu- niezmniejszone!

4)Na blogu publikujecie banerek wyzwania, zdjęcie pracy i dowód- nakarmiony słoiczek ;-D

5) Jeżeli któraś z naszych blogowych koleżanek wyraża zgodę, można łączyć moją zabawę z innymi.
Ja się zgadzam, jakby co;-D

6)Do zabawy można przystąpić w każdym momencie, jesli ktoś w danym tygodniu się nie wyrobi, to nic się nie dzieje! Bawimy się dalej! A jeśli będzie chciał nadrobić- wysyła 2 prace:aktualną i zaległą.(a wrzuca podwójną kasę;-D)


Wiem, że kiepsko z czasem, ale dla mnie 12 kartek to kropla w morzu potrzeb, więc będę działać!

Piszcie, co sądzicie o zasadach- jakieś pomysły na ulepszenie?

Buziam!

33 komentarze:

  1. O kuchnia, Ewunia, ale zaskakujesz; pozytywnie. Hmmm...słoiczek, to taj jak z kartkami przez cały rok- w grudniu jakby znalazł. I tu z kasiorą będzie podobnie- jakby znalazł. Super to wymyśliłaś. czy się jednak będę wyrabiać z kartkami:p spróbuję, kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. No niue mow, że to ostatnia, bo zabawy u Ciebie to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł za słoikiem jest superowy. Jakby co to ja jestem za kartkami wielkanocnymi.
    p.s. Moze jednak skusisz się na "żabolla"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina- ja własnie głównie wielkanocne, ale zawsze jest wybór- można inne prace- będzie łatwiej:-D

      Usuń
  4. Ja tez chętnie z wielkanocnymi powalcze jak rok temu u Ciebie Ewo! Świetna myśl ze słoikiem:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, ja u Ciebie bawię się jak nic :) Kurcze po nocach będę siedzieć, a się wyrobię :) Tylko czy to koniecznie musi byc praca scrapowa, czy inna też może być?
    Pomysł ze słoiczkiem - rewelacja. Choć w pierwszej chwili jak zaczęłam czytać to sie wystraszyłam, że ma być ten tzw hasiok, to już bym odpadła, bo ja nie zbieram śmieci do słoiczków :)
    Ewuniu a ja wierzę, że mimo wszystko to nie będzie Twoja ostatnia zabawa :) Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, nie musi być praca scrapowa, byleby zgodnie z wytyczną

      Usuń
    2. Lidziu, nie musi być praca scrapowa, byleby zgodnie z wytyczną

      Usuń
  6. Ewa, masz fantastyczne pomysły - więc to NIE MOŻE BYĆ OSTATNIA ZABAWA!!! Teraz też się zgłaszam, mam tylko obawy, czy wyrobię z kartkami. A wielkanocne jak najbardziej, bo ani się obejrzymy, a nadejdą kolejne święta. BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł, bo ja też potrzebuję dużo kartek świątecznych (na BN wysłałam ponad 30) więc jeśli tylko dam radę z czasem to z pewnością będę się z Wami bawić.
    Pomysł ze słoiczkiem też sprawdzi się z całą pewnością tym bardziej, że gdzieś obiło mi się o uszy, że w lutym lub marcu PP planuje podnieść ceny przesyłek.
    Pozdrawiam z mroźnego Śląska :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Ewuniu ja juz mialam sie na zabawy nie pisac ale tak kuszaca jest twoja ze zaryzykuje i chocby niewiem co to sie wyrobie bo przeciez noce sa dlugie. moj sloiczek bedzie w euro sie zapelnial mam nadzieje ze to nie problem. Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mi przypomniałaś o słoiku ,,na dobre chwile,, który stał gdzieś tam samotnie z zapisanymi dobrymi chwilami na karteczkach a w każdej karteczce złotówka ..... czyli słoik już mam (robienie kartek, tworzenie to przecież dobre chwile są). Słoik trochę duży dlatego podchwytuję pomysł i będę wrzucać pieniążki przy innych kartkowych wyzwaniach :) Miłej soboty całej ... pozdrawiam z mroźnego Śląska(u mnie -20 na termometrze).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu powiem tak .. banerek powiesiłam , zapotrzebowanie na kartki wielkanocne ma, nie mam co prawda problemu ze znaczkami , ale jakiś słoiczek po dżemiku sie w domu znajdzie. O ile czas mi pozwoli a przede wszystkim Dam radę bez zbytniego myślenia sprostac Twoim wymaganiom to będę się bawić. Mam tylko jedną małą propozycję, prośbę do Ciebie. Czy nie dało by się podać temtów co najmniej 4 na raz - na cały miesiąc. No wyciąganie całego bajzlu kartkowego raz w tygodniu to mi się tak średnio podoba :-).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny :) a można kasiurkę na zaś wiecej wrzucić? i wysyłać mejla np. raz na miesiąc? bo Ci pocztę zapchamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, można na zaś ;-D, ale co wrzucisz, to już nie możesz wyjąć;-D A zdjęcie wysyłacie mi tylko pracy, zdjęcie słoiczka na swoim blogu

      Usuń
  12. genialne pomysły, a ja tam z Tobą Ewcia to na koniec świata i napiszę jak Gosia mam nadzieję, że to nie ostatnia zabawa u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zwariowałam....już nie wiem która to zabawa moja w tym roku....ale co tam....jak szaleć to szaleć:)
    Zapisuję się:)
    P.S. Podoba mi propozycja Ani Iwańskiej - o podanie tematów na cały miesiąc z góry, ale jak nie da tak rady to i tak bawię się z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam skarbonkę, którą dostałam do męża parę lat temu. Każdy grosz zarobiony na moim rękodziele wrzucam właśnie tam, a gdy się napełni szaleję :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasę do słoiczka wrzucam od paru ładnych lat (co wieczór lądują w nim wszystkie drobne z portfela), dzięki czemu nie bankrutuję na Boże Narodzenie. Jestem ciekawa wyzwaniowych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bawić zamierzam się nadal... tyle, że kartki wydaję (dla Wspólnoty)...chyba, że zamiast na wysyłkę będę odkładać na wyjazd;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się po raz pierwszy na Twoją zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu bardzo fajny pomysł,ale póki co na razie zobaczę . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. No i ja się dopisuję :)) fotkę wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bawie się z Tobą,a co :D Kartek nigdy za wiele.Jestem pewna ,że na bezludnej wyspie z tobą Ewuś bym się nie nudziła :D Zaraz cosik wykombinuję i fotkę jeszcze dziś doślę ;)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z opóźnieniem (długo zastanawiałam się) i ja zdecydowałam się na zabawę. Przyłączam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. kurde miałam sie juz nigdzie nie dopisywać;D
    ale Ewuś u mnie chyba post zbiorczy zrobię- mogę??
    i tak idzie wieczorkiem więc mogę;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuś próbuję, może dam radę wytrwać.
    Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  24. No to i ja się zapisuję - będę mieć karteczkowy rok - pierwszy wpis z uzupełnieniem brakujących kartek z poprzednich tygodni na blogu:) http://moj-swiat-haftu.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń