grubasek

piątek, 4 września 2020

wyzwanie 9

NASZE PRACE

  Basia H.



VIOLA






Ula K.




  Tina J.


   Zapiski poplątane





   Raeszka





   Montownia



   Ewinkowe cięcie gięcie



      
Ania Iwańska



EviPassjonatka

   Paniuśka



   Zaklęta igiełka


   
Lidzia Misiowy zakątek




  
 Agatka Baran



 Małgosia X






 Kicikicitata





  
 Dagmara Gorczyńska

   Hubka38




Witajcie kochani!

Wieczorowa porą wpadam z nowym wyzwaniem, dziękując, że nie próżnowałyście w wakacje! Odznaki przyznane(szefowa wypadła kiepsko ;-)), posprawdzajcie, czy wszystko się zgadza i jakby co- piszcie.

Czy zdarza Wam się tak, że kończycie książkę i obrażacie się na autora? (Co za zakończenie! To nie tak miało być! )Oj, mnie się zdarza! Mało tego, jestem wściekła, jak coś poszło nie po mojej myśli. A jeszcze , nie daj Boże, ulubiony bohater umiera lub historia nie kończy się happy endem..... 

Najgorsze jest to, że książki są tak dobre, że i tak się do nich wraca.....

Do czego zmierzam?


Oczywiście nie zdradzajcie zakończenia Waszych książek ;-D
Ale jestem ciekawa- co to za tytuły podacie;-D

Dobrej zabawy! :-D


8 komentarzy:

  1. Wow ja tak dawno cokolwiek czytałam ze nie wiem czy przypomnę sobie cokolwiek ....

    OdpowiedzUsuń
  2. ło Cię w nos. Wiesz, że muszę się zastanowić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, że udaje Ci się tak zaskakiwać z miesiąca na miesiąc tematem. Muszę sięgnąć w głąb pamięci bo z bieżących książek nic sobie nie przypominam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to jest dopiero wyzwanie, Ewciu. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie przeczytałam taką książkę:)))kompletne zaskoczenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też własnie taką ksiązke niedawno przeczytałam, tylko musze jakąs zakładke do niej wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Zazwyczaj zakończenie podoba mi się. Mam jedną książkę na uwadze. Na filmie na jej podstawie ryczałam jak bóbr. Jak nie znajdę innej, będzie ta z bobrem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to książkę już mam , zakończenie było dla mnie kompletnym zaskoczeniem , nie tego się spodziewałam. Pozostaje wymyślić zakładkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń