grubasek

niedziela, 20 września 2020

Fałszywe znaczki

 Witajcie!

Wczoraj byłam na giga_wyprawie, a dziś znów na grzybach- stąd mało czasu na robótki.

Jednak jeszcze w piątek wzięłam się za fałszywe znaczki, czyli dodatki do junk journali zaproponowane przez Inkę Klonową:-D

Zajrzyjcie do Inki TUTAJ

Na razie wyszły 3 serie:






Zabawa jednak jest tak fajna, że będą kolejne!

Próbowałam już barwić kartki ksero do junk journala, ale na razie w ogóle mi się nie podobają. Myślę, że chyba poczekam na Inkę...

Robiłyście junk journal? Ja nigdy, a ma taką na to ochotę...

Buziaki!


15 komentarzy:

  1. A ja się wczoraj u Basi zastanawiałam o co chodzi z tymi znaczkami.. teraz już wim. To świetny sposób na ścinki a u Ciebie wszystkie serie są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te znaczki, Ewciu.
    Nigdy nie robiłam ale ogromnie lubię je oglądać u innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy są ekstra. Jeszcze nie czytałam o tej zabawie. Idę sprawdzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jak prawdziwe!!! Kiedys zbierałam znaczki to sie znam 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko a u nas kilka albumów ciągle sie pląta;)

      Usuń
    2. Świetny sposób na wykorzystanie resztek, i myślę, że nie tylko do junk journal, ale i też do albumów;)

      Usuń
  5. Świetne te znaczki! Podobają mi się świąteczne. I te stemple na nich, jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne , zwłaszcza motylki wpadły mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mnie nie było a tu tyle wspaniałych prac powstało. Podziwiam te " znaczki".Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te maleństwa, swietny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała to zbierałam znaczki pocztowe, te wyglądają jak prawdziwe. Super są :)
    Idę poczytać o nich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też albumy na znaczki ciągle gdzieś są ;) ale te nasze są nasze! :) jedyne i niepotwrzalne! Zrobiłaś je prześlicznie i motywujesz mnie do dalszych odkryć tego śmieciowego tematu...

    OdpowiedzUsuń