grubasek

środa, 2 września 2020

Zabawa z Agaterią

 Witajcie!

Dziś zobaczyłam na fb zabawę z Agaterią, która jest do...dzisiaj :-D

 Agateria obchodzi 9 urodziny.

Miałam wolne 3 godziny, mnie więcej, i wzięłam się do roboty.

Stemple do kolorowania tej firmy uwielbiam! Chyba  z polskich firm najfajniejsze, bo...duże :-D

U mnie króluje dziś Łucja, choć miałam wykorzystać Matyldę, którą gdzieś posiałam :-(

Z Agaterii: 3 stemple, maska, pasta, papier pod banerek :-D oraz obowiązkowa baza HDF.






Jest tu również embossing, ale chyba go nie widać :-D

Lubicie takie "motywacyjne" projekty?

Buziaki!


8 komentarzy:

  1. Urocza praca i gratuluje tempa Ewo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita praca Ewuniu, a dziewczynka przeurocza.:) Podziwiam tempo wykonania i pracę pod presją, jesteś mistrzynią. Życzę powodzenia w wyzwaniu i ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna Łucja na chmurkach , pomysłowo i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię :) Dla mnie bomba! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to zawsze wyczarujesz coś pięknego z niczego. Cudna chmurka! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię. Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń