grubasek

środa, 9 września 2020

prosta zakładka

 hejka!

Kierpskawo ostatnio...;-D

Powstała dziś prosta zakładka do zabawy- książka, z której zakończeniem nie możesz się pogodzić.

U mnie to "Lalka"- książka, którą się albo kocha, albo nienawidzi.

Ja kocham- czytałam kilka razy :-D

Nie cierpię zakończenia, choć może i dobrze, że kończy się tak a nie.........;-D

Przeryłam dom- książki nie znalazłam!

Więc na razie zakładka, powiedzmy, z Izabelą Łęcką:-D




Buziam Was i mam nadzieję, że jutro wreszcie pozaglądam, co tworzycie! :-D

13 komentarzy:

  1. Dla Ciebie prościzna, w moich oczach arcydzieło, którego zrobienie wymaga nie lada talentu... Pięknie Ewuniu wyszło! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha no ja po drugiej stronie stoję, raz przebrnęłam przez ta książkę i nigdy wiecej 😬 zakładka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zakładka:)))a ja nadal myślę jak ugryźć temat:)książek z których zakończeniem się nie godzę mam kilka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna! Wiesz Hubciu, że o Lalce nie pomyślałam? Zakończenie całkowicie nie po mojej myśli. Tez lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Nie lubiłam Izabeli :-) Mnie jakoś nie przychodzi nic do głowy w temacie zakończenia niezgodnego z moimi odczuciami??? Będzie problem :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka Ewuś! Lalka nie stała się moją ulbiona lekturą, ale jakoś przebrnełam, może właśnie przez jej zakończenie nigdy do niej nie wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakładka !!! Hm ,"Lalka " chyba zdecydowanie wolę film od książki :) Jakoś Prus do mnie nie przemawia ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ta zakładka zachwyca i wcale prostą sie nie wydaje. Lalkę czytałam tylko raz...ale kto wie czy bym do niej nie chciała wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja równiez zakończenia nie lubię :) Ale zakładka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z tych, co kochają.
    A zakładka cudna, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie nie cierpię. Przez większość książki musiałam się cofać i czytać jeszcze raz żeby zrozumieć. W tym miesiącu ciężki temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta zakładka. Dama jest taka eteryczna. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń