grubasek

wtorek, 29 września 2020

Zabawa z tekturką i stemplami

 hejka!

Dziś coś, co zrobiłam wyłącznie dla przyjemności:-D Choć właściwie nie, również na konkurs :-D Zrobiłam małe zakupy tekturkowe w magicznym Kociołku i dostałam TEKTURKĘ MIESIĄCA - Ziele mocy - to ona właśnie pojawiła się w moim projekcie:-D

Znalazłam też konkurs w Art-piaskownicy związany ze stemplami TUTAJ



Zainspirowała mnie  ZpasjiPati, która zrobiła mediowe grzybki. Niestety nie miałam żadnego grzybowego HDF, więc sobie grzyba sama zrobiłam :-D

Oczywiście głównymi bohaterami są magnolie(nietypowe, prawda?) oraz tekturki z Magicznego Kociołka:-D Do tego trochę mix mediów :-D








Bardzo lubię robić takie projekty, pozwalają mi się odstresować:-D
Buziaki przesylam!

PS Jeśli macie FB i podoba Wam się moja praca, można na nią "zagłosować"(Magiczny kociołek i post z tekturką miesiaca- patrz komentarze) , dając like'a.


15 komentarzy:

  1. Jaka bajkowa praca, Ewciu. I to okienko w grzybku - super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki grzybek i jego mieszkańcy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie przypomiała bajka z dzieciństwa ze Żwirkiem i Muchomorkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten muchomorkowy domek dla skrzatów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super grzybek. Idę zobaczyć na Facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muchomorek wyszedł bajkowo, cudo Ewuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to jest cudna ozdoba Ewuniu, aż oczy mi błyszczą na jej widok. Uwielbiam Magnolie i takie klimaty :) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. rwelacyjny ten Twój grzybek! bije tą czerwienią i cudowne stempelki pokolorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy grzybek:) Jak zawsze wszystko idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny muchomorek, a te skrzaciki wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fb nie mam ale Ewo jestem zachwycona spodem grzyba i jego noga , jak prawdziwy!!! Szacun zdolniacho!!! Swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo!!!. Bajeczny grzybek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to bajkowo.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam muchomorki, są takie bajkowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale uroczy grzybek :) Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń