grubasek

środa, 23 września 2020

Kolejna próba decu

 Witajcie!

Dziś wpadam na szybko z czymś niepozornym. jak się zapewne domyślanie po tytule, to kolejne decu. I zdradzę, że jest ich jeszcze kilka ;-D

Tym razem to taka malutka podstaweczka, która może być tez jaką małą ozdobą, zakladką i Bóg wie jeszcze czym ;-D

Bawię się trochę szlagmetalem, bo obiecałam jednej koleżance anioły i muszę wypróbować różne metody nakładania i lakierowania "złotka".





W sumie to byłby fajny komplecik, gdyby tak posiadać 6 sztuk tych sklejkowych imbryczków:-D

Papier ryżowy ITD oraz farba Pentartu w moim ulubionym kolorze :-D mam nadzieję, że wam się podoba!

Buziaczki!

10 komentarzy:

  1. Fajny imbryczek, ale zajączki aż żal przykrywać filiżanką. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudo, imbryczek jak marzenie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękny ten kolorek też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się podoba jako zakładka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny imbryczek, złoty pasuje do niego idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Hubciu bardzo. Szlagmetal - mam sporo takich złotych farfocli. Kiedyś łapałam je po całym pokoju, gdy mój M. otworzył drzwi i zrobił wielki przeciąg.
    Od tamtej pory dwa pudełka leżą w szufladzie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń